Recenzja: Przeplatana marynarska bransoleta- ShipGratis


Od maleńkości uwielbiam styl marynarski, chociaż u mnie się nie sprawdza. Kolor bieli i granatu zawsze mi się podobał. Teraz chociaż mogę mieć taką bransoletkę od ShipGratis.

Kilka słów od producenta: Piękna bransoletka z sztucznej skóry która jest świetnym unisex dodatkiem. Kombinacje kolorów niebieski i biały. Bransoletkę ozdabiają symbole steru, kotwicy i nieskończoności. 
  • Motyw: kotwica, ster, symbol nieskończoności
  • Materiał: sztuczna skóra, metal biżuteryjny (Cu+Zn)
  • Długość: 16,7 cm + przedłużenie 5 cm
  • Kombinacje kolorów: niebieski-biały
  • Opakowanie zawiera 1 bransoletkę
Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Bransoletka przychodzi do nas w foliowym opakowaniu, nie znajdziemy na niej wiele informacji. 
Plecionka biała bransoletki jest ze sztucznej skóry. Natomiast granatowe rzemyki, na których trzymają się charmsy i biały pojedynczy są jakby ze sznureczka. Nie wbijają i nie wżynają się w skórę. 


Bransoletki zdobią trzy motywy: kotwica, symbol nieskończoności i kotwica. Są w srebrnym odcieniu, nie czarnieją i są lekkie. Nie wyglądają również tandetnie, są miłe dla oka, dobrze wyprofilowane nie posiadają żadnych usterek.


Całość jest wygodna i nie uwiera, możemy nosić na co dzień. Rzemyki na końcach trzyma ozdobna blaszka, z której wychodzi zapięcie.


Zapięcie jest regulowane (5 cm). Charmsy zostały wykonane z mieszanki żelaza i miedzi, zawieszki nie wyglądają jednak źle. Ładnie się błyszczą z daleka.


Całość jest solidna :)

ShipGratis.eu

Komentarze

  1. Mi przez 4 lata codziennie towarzyszył strój marynarski - chodziłam do szkoły morskiej ;)
    A bransoletka...nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię styl marine i tego typu bransoletki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba, ale niekoniecznie do mnie pasuje :)

      Usuń
  4. Całkiem fajna bransoletka ;)

    www.hello-wonderful.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna, lubię marynarskie akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna jest, mimo iż to nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajna taka inna ta bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie dla mnie, chociaż wygląda bardzo ładnie. Ja polubiłam ostatnio bransoletki z koralików toho i zrobiłam ich sobie kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna :) Ja na pierwszy rzut oka patrząc na zdjęcie myślałam, że to szelki :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna, lubię zestawienie granatu z bielą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciepłe miesiące zbliżają się wielkimi krokami, bransoletka będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta z znakiem nieskończoności mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta bransoletka jest na prawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam taką, fajna jest

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie bransoletki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna bransoletka :) Uwielbiam marynarskie motywy !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: