Recenzja: Ortho 3000 gel- LTP Pharma


Dzisiaj o ostatnim produkcie LTP Pharma. Jak dotąd na produktach tej firmy się nie zawiodłam. Jak było tym razem?

Kilka słów od producenta: Żel do stosowania na skórę w okolicach stawów, mięśni, ścięgien i więzadeł. Na początku daje efekt chłodzenia, który stopniowo przekształca się w przyjemne ciepło. Poprawia krążenie i działa relaksująco. Zmniejsza zmęczenie mięśni i uczucie sztywności, dzięki czemu łagodzi ból. Produkt nie zawiera perfum i został przetestowany dermatologicznie. Wyprodukowano w Czechach.

Więcej informacji >KLIK<


Moja opinia: Żel zamknięty w tekturowym opakowaniu. Podoba mi się dobranie odcieni, całość jest estetyczna. W środku znajdziemy ulotkę informacyjną oraz tubkę z żelem. Żel ma miękką tubkę, wygląda jak pasta do zębów. Przed pierwszym użyciem tubka była zabezpieczona sreberkiem.


Żel ma przyjemny mentolowy zapach z domieszką goździka i eukaliptusu. Konsystencja typowo żelowa, w odcieniu mlecznym. Produkt bardzo dobrze się wchłania, nie pozostawia nieprzyjemnej lepkiej czy tłustej warstwy na ciele.


Ortho 3000 przede wszystkim dobrze łagodzi bóle i wszelkie zdrętwienia i zesztywnienia mięśni czy karku. Szczególnie upodobała go sobie moja babcia, która problemy z kolanem. Po nasmarowaniu kolano nie jest tak zesztywniałe, łatwiej się jej chodzi. 


Żel pomaga przy skurczach mięśni, rozluźnia je. Przynosi ukojenie i łagodzi drętwienie. Ulga jest ogromna. Ja używam go również na moje kruche więzadło w kolanie. Czuję, że jest ono wzmocnione i zerwie się za szybko ;)


Produkt początkowo przynosi chłód, a po chwili stopniowo przechodzi w rozgrzanie. Efekt rozgrzania dość długo utrzymuje się i działa znieczulająco.


Żel został przetestowany dermatologicznie. Nie wysusza skóry, zostawia ją nawilżoną.

Komentarze

  1. Znam osobe, która byłaby zadowolona z tej maści.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie ich produkty :)

    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przekonują mnie tego typu produkty, być może nie mam aż takiej potrzeby ich stosowania. Niemniej super, że dobrze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie produkty z olejkami bardzo przekonują, najlepsze co naturalne :)

      Usuń
  4. Póki co nie musiałam sięgać po taki produkt, ale wiem na przyszłość:)
    ________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  5. Może by skuteczny, ale niestety go nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten zel jest swietny u mojego meza sie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego żelu, ale będę miała go na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i przydatny produkt

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto mieć w domu coś takiego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się bardzo by mi się przydał, w Czechach a gdzie dokładnie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępny jest w sklepie LTP Pharma: https://www.ltp-pharma.pl/ :)

      Usuń
  11. Bardzo rzadko sięgam po tego typu produkty. Czasami moje ścięgna potrzebują ratunku gdy nie co przesadzę podczas treningu, ale zdarza mi się to naprawdę niezbyt często. Być może kiedyś skuszę się na wypróbowanie tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam rozgrzewające produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. być może skuteczny ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie stosowałam tej maści :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze ;) Ale po Twoim wpisie wygląda na ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny produkt, ale jeszcze nigdzie go nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: