Recenzja: Parodont- spray do ust ze srebrem koloidalnym - LTP Pharma


Jestem osobą palącą i nie zawsze mogę sięgnąć chociażby po gumę do żucia. Wtedy z pomocą przychodzi mi Parodont firmy LTP Pharma.

Kilka słów od producenta: Spray ze srebrem koloidalnym do higieny jamy ustnej i świeżego oddechu. Unikalny skład sprayu pozwala efektywnie redukować rozwój niepożądanych mikroorganizmów w jamie ustnej, które przyczyniają się do powstawania płytki nazębnej. PARODONT ogranicza także powstawanie kamienia nazębnego oraz rozkładanie się resztek jedzenia. Spray neutralizuje również nieprzyjemny zapach z ust, pomaga zmniejszyć krwawienie dziąseł oraz ogranicza powstawanie próchnicy. PARODONT jest szczególnie wskazany dla osób podatnych na powstawanie próchnicy, osób noszących stałe aparaty ortodontyczne oraz osób palących. Może być stosowany przez kobiety w ciąży. Wyprodukowano w Czechach.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Spray znajduje się w szarym pudełeczku, w środku znajdziemy również ulotkę informacyjną w 4 językach, m. in. w języku polskim. 
Buteleczka jest plastikowa, bezbarwna, dzięki czemu możemy kontrolować zużycie. Etykietka dość efektowna w srebrnym odcieniu, miła dla oka. Aplikator działa bez zarzutu, rozpyla spray w formie mgiełki. Chroniony jest dodatkowo zatyczką.


Spray jest bezbarwny, zapach i smak? Miętowe, nie jest to jednak mięta która wypala język czy ostra, że wykrzywia buzię. Mięta jest delikatna, lekko słodka, coś jak w gumach spearmint.
Parodont bardzo dobrze i na dość długo odświeża oddech i neutralizuje ewentualny nieprzyjemny zapach z ust. Jako osoba paląca używam go dosyć często. Użyty po papierosie nie tylko "obezwładnia" zapach papierosów, ale i pozostawia przyjemny posmak w ustach.


Spray ze srebrem koloidalnym dobrze wpływa na stan dziąseł. Moje dziąsła lubią krwawić przy zmianie szczoteczki i są dosyć wrażliwe. Krwawienie efektywnie zostało zmniejszone i prawie nie wystąpiło przy okazji wymiany szczoteczki do zębów.


Jeżeli chodzi o płytkę nazębną, to nie jestem w stanie tego sprawdzić, ale mogę powiedzieć że po dłuższym używaniu sprayu i można wyczuć po każdym psiknięciu czystość zębów. Myślę, więc że produkt jakiś wpływ na to ma. 
Produkt podobno ogranicza również rozwój próchnicy, ale na ten temat nie mogę się wypowiedzieć. 
Mi bardzo służy :)

Komentarze

  1. Na pewno w jakis sposób zatrzymuje pruchnice . Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam ten produkt, fajnie odświeża oddech

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym przetestować, moje dziąsła są w opłakanym stanie - krwawienie, opuchnięcie itp - ech brak słów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie palę papierosów ale myślę, że to bardzo dobre rozwiązanie dla osób palących.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, wygląda przyjaźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fanie wiedzieć, ze taki istnieje :) ja mam zdrowy kościec zębowy, ale kto wie... :) może komuś polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji poznać ;p również nie palę ale taki odświeżacz by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że coś takiego jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt. Działanie jakie zaobserwowałaś u siebie mnie jak najbardziej przekonuje. W szczególności wpływ na poprawę stanu dziąseł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Polubiłam się z nim bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam okropny problem z nadwrażliwymi dziąsłami. Póki co ratuję się Elmexem, ale ten spray pewnie mógłby się u mnie wykazać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam, ze coś takiego jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śmieszny, ale ciekawy produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie produkty kojarzą mi się z filmami :) kiedy chłopak psika buzię przed pocałunkiem albo gdy ma iść na randkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam i używałam :D

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nazwa kojarzy mi się trochę ze sztucznym uzębieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie byłby raczej jakiś protezen albo protedont? :P

      Usuń
  17. Dla mnie nowość, bardzo ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten spray i bardzo go polubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: