Wyniki rozdania walentynkowego z Naturium :)

Wczoraj skończyło się rozdanie, w wolnej chwili wszystko posprawdzałam i mam wyniki. Dziękuję przede wszystkim za udział- wszystkim i każdemu z osobna :)
Przechodząc do najważniejszego, losów razem było 153.

Szczęśliwy numerek...

Należy do...

Gratuluję!
I już piszę maila :)
Niedługo z pewnością kolejne rozdanie, więc już teraz zapraszam wkrótce :)

Edit:
Nastąpiła pomyłka... zwyciężczynie miały być dwie... Pani Dorota reprezentująca firmę Naturium mnie poprawiła :)

Drugie losowanie:

Numer należy do...

Gratuluję!

Komentarze

  1. Gratuluję i już teraz czekam na kolejne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;D
    Ja jak zwykle nie mam szczęścia, może następnym razem ;D

    ps. Bardzo proszę o kliknięcie chociaż jeden link, bardzo mi to pomoże ;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/zamowienie-z-dresslink.html
    z góry dziękuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Bardzo. Cieszę się niezmiernie, gdyż to moja pierwsza wygrana w Rozdaniu. Gratuluję drugiej zwyciężczyni.:) pozdrawiam Wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, trochę zazdrość mnie zjada :P Następnym razem to ja wygram :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: