Recenzja: Iconic cream for revived hair- Profesjonalny krem do włosów normalnych i suchych- Il Salone Milano


Kosmetyk do włosów, który działa jest co raz gorzej znaleźć. Ostatnio w wpadł mi w ręce kremik Il Salone Milano i od razu się w nim zakochałam. Czym tak mnie urzekł?

Kilka słów od producenta: Zastrzyk życia. Włosy pełne witalności, miękkie w dotyku. 
Formuła oparta na proteinach mleka i pszenicy przywraca włosom witalność oraz nadaje im niezwykłą miękkość. 
Proteiny mleka o działaniu regenerującym i odżywczym, w naturalny sposób poprawiają nawilżenie i elastyczność włosów nadając im jednocześnie gładkość, połysk i zdrowy wygląd.
Proteiny pszenicy- ten naturalny składnik zawiera kompozycję aminokwasów podobną do keratyny, co zwiększa zdolność włosów do zatrzymania wody, dzięki temu są one mocne, nawilżone i sprężyste.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Produkt ładnie się prezentuje. Mieniąca faktura opakowania przywodzi na myśl elegancję. Znajdziemy na nim najważniejsze informacje producenta, takie jak skład, sposób użycia, przeznaczenie, najważniejsze składniki aktywne itp. Tubka jest miękka, więc z łatwością wydobywamy produkt. Opakowanie jest zakręcane.


Od razu po odkręceniu tubki poczułam bardzo przyjemny salonowy zapach, rodem z najlepszych zakładów fryzjerskich. Zapach to wielki atut produktu, jest subtelny, "fryzjerski", nie narzucający się. Konsystencja kremowa, bardzo treściwa i odżywcza co widać na pierwszy rzut oka. Krem jest jakby delikatnie przezroczysty (nawet nie półprzezroczysty) w odcieniu białym. 


Po umyciu włosów i nałożeniu maski włosy są nawilżone miękkie i delikatne. Przy dłuższym stosowaniu ten stan wyczuwalny jest codziennie, balsam więc świetnie je kondycjonuje na dłuższy czas. Przynajmniej nie mamy do czynienia z kolejnym produktem, który działa powierzchownie. To mi się podoba! Balsamik zmienia włosy z szorstkich w miękki puszek. 


Kosmetyk posiada silne działanie odżywcze i zmiękczające. Ładnie regeneruje, wzmacnia na całej długości, przeciwdziała łamaniu i rozdwajaniu się końcówek. Włosy są więc elastyczne i sprężyste. Dochodzi do tego niesamowita gładkość, szczególnie po zmyciu i wyschnięciu włosów. Wtedy tworzą gładką i lśniącą taflę.


Włosy już po kilku zastosowaniach wyglądają zdrowiej, są jakby silniejsze i ładniejsze. Zyskują również na blasku. 


Mi krem bardzo przypadł do gustu. Można powiedzieć, że jest to kosmetyk o działaniu kompleksowym.

Il Salone Milano

Komentarze

  1. Nie znam tych produktów, ale brzmi fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, chcę! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o kremie do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już trochę o nich;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele produktów tak jak mowisz działą powierzchniowo i po jakimś czasie włosy przestają się z nimi luibić. Super, że ten produkt działa w inny sposób! I ze po dłuższym czasie działa jeszcze lepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, pełno silikonów co wygładzają tylko powierzchnię włosów. Mało produktów działa kompleksowo.

      Usuń
  6. Super. Ja też muszę nabyć ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo produktów po jakimś czasie na nas przestaje niestety działać :c
    Co powiesz na obs za obs ?-zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na darmowy konkurs który sama organizuję :D

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie jakoś nie kusza te kosmetyki il salone milano

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kojarzę firmy, krem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam, ale niewątpliwie kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo polubiłam ten kremik do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jakaś nowość dla mnie, kompletnie nie znam tej marki :) Ale ten kremik wydaje się ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tego kremu, ale jest kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam kremu, nawet marka jest mi obca

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno nie miałam nic z Alfaparfu.... coś ostatnio widuje z blogosferze

    OdpowiedzUsuń
  16. gośno o tych ksometykach chociaż nie miałem ich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. znam tą markę, moja mama testowała ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: