Recenzja: Oeparol Balance krem do rąk


Dłonie to podobno wizytówka człowieka. W dbaniu o nie pomaga mi ostatnio Oeparol :)

Kilka słów od producenta: Doskonale nawilża skórę dłoni, wygładza, łagodzi podrażnienia, likwidując uczucie szorstkości. Zawiera obok oleju wiesiołkowego allantoinę, glicerynę i ekstrakt z nagietka.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Produkt znajduje się w miękkiej tubce, zamykanej na "klik". Na odwrocie znajdziemy najważniejsze informacje jak skład, wskazania, działanie, sposób użycia itp. Tubka jest bardzo minimalistyczna, ale bardzo mi się podoba. 
Krem jest barwy białej, ma treściwą konsystencję i piękny, subtelny zapach. Szybko się wchłania, ale pozostawia na skórze delikatną warstewkę ochronną.


Kosmetyk spełnił moje oczekiwania. Nawilża dłonie, zmiękcza skórę. Pozostawia ją aksamitnie gładką i miłą w dotyku. Wszelka szorstkość bardzo szybko znika i zastępuje ją delikatna i przyjemna skórka. Lekko uelastycznia, a dłonie są subtelne.


Możemy również wyczuć odżywienie i regenerację. Podrażnienia czy zaczerwienienia są zniwelowane i przytłumione, a skóra jest ukojona.
Dobrze zabezpiecza dłonie przed niesprzyjającymi czynnikami atmosferycznymi, zawsze smaruję nim ręce przed wyjściem na zewnątrz :) 

Komentarze

  1. oo jak niweluje zaczerwienienia to te chłopy powinny się na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, niestety faceci często mają zaczerwienione i zniszczone ręce, szczególnie jak pracują fizycznie...

      Usuń
  2. Pomadka oeparolu średnio się u mnie sprawdziła, z kolei krem nawilżający był hitem, podobnie jak tonik ;) Także chętnie dałabym szansę także kremowi do rąk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toniku nie miałam, kiedyś tylko micelek i był super :)

      Usuń
  3. Ja ostatnio mam bardzo suche dłonie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz dobry krem to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że spełnia Twoje oczekiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszłam o tej firmie, ale jeśli szybko się wchałania to jestem go ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całe szczęście wchłanialność świetna :)

      Usuń
  7. dobry krem to podstawa ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam, a ciekawie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go, zapach rzeczywiście świetny, ale działanie takie sobie, czyli porównywalne do innych kremów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się dobrze spisał, nie mam zastrzeżeń :)

      Usuń
  10. uwielbiam kremy które mają takie działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż wstyd się przyznawać, ale nienawidzę używać kremów do rąk... nie cierpię tego uczucia ,,lepkości" :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie, ale na noc codziennie musi być :)

      Usuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tego kremu jakby się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  13. oeparol ma bardzo dobre kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam sporej ilości kremów do rak i z każdym jest tak samo: wysuszają mi dłonie i musze odstawić. Dlatego już nie inwestuje w nie i dałam sobie spokój! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że zostawia tą warstwę ochronną, bo tego najbardziej nie lubię w kremach...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy kremik, ta firma już od dłuższego czasu mnie kusi ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja zgrzeszyłam ostatnio kupiłam sobie krem do rąk w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam i również uważam, że nasze dłonie są naszą wizytówką i powinno się szczególnie o nie troszczyć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja z tej marki miałam tylko witaminki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten krem do rąk i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniecznie muszę przetestować !
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzieczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje się być całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przydatny o kazdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam nigdy produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam jeszcze niczego z oeparol

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: