Recenzja: Pomadka ochronna do ust Oeparol Everyday


Każda z nas marzy o pięknych ustach... nieważne czy wąskie czy jak malina. Ważne, aby były wypielęgnowane :)

Kilka słów od producenta: Zawiera wysokiej jakości naturalne składniki, w tym olej z nasion wiesiołka, zalecany przy pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i alergicznej. Olej wiesiołkowy jest bogatym źródłem naturalnych substancji budulcowych skóry, a metoda tłoczenia na zimno umożliwia zachowanie w produkcie jego cennych, prozdrowotnych właściwości.
Pomadka skutecznie pielęgnuje i chroni usta, dzięki zawartościkompleksu OleaSheaButter, unikalnemu połączeniu masła Shea i oleju z nasion wiesiołka:
  • Nawilża oraz optymalnie natłuszcza usta, zapobiegając ich przesuszaniu i pierzchnięciu;
  • Odżywia usta, przeciwdziała podrażnieniom i przyspiesza regenerację popękanego naskórka;
  • Chroni przed działaniem czynników zewnętrznych (niekorzystne warunki pogodowe, zanieczyszczenie, klimatyzacja).
Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Opakowanie tekturowe z najważniejszymi informacjami, najładniejszym elementem jest olejowy kwiatek na opakowaniu. Sztyft w odcieniu białym ze złotymi ozdobnymi akcentami. Pomadka jest wykręcana. 
Balsamik jest biały, pięknie pachnie. Mi zapach przypomina truskawki. Pozostawia na ustach delikatny blask.


Pomadka w sposób kompleksowy dba o usta. Przeciwdziała wysuszeniu i pierzchnięciu, Pozostawia usta miękkie, gładkie i bez najmniejszego objawu wysuszenia. Usta są takie jak powinny być- pełne blasku i wypielęgnowane.


Jeżeli pojawi się suchość to pomadka w szybkim tempie upora się z nią. Zniknie bez śladu. Produkt natłuszcza usta i nie ściera się aż tak szybko. Regeneracja jest na wysokim poziomie. 


Pomadka chroni usta przed niesprzyjającymi warunkami pogodowymi- wiatrem, chłodem. Kosmetyk dodatkowo łagodzi pieczenie i szczypanie oraz koi. Niewielkie rozmiary sprawiają, że możemy ją mieć zawsze przy sobie w kieszeni czy torebce. 

Komentarze

  1. Lubię pomadki ochronne :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie, chętnie wypróbuję jakiś kosmetyk z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam właśnie tej pomadki :) Jestem z niej zadowolona :)

    Zapraszam na rozdanie na moim blogu:)

    Do wygrania lakiery ZILA <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jej jeszcze nigdy, przydała by się na moje wysuszone usteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z chęcią jej kiedyś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest na liście kosmetyków, które chce koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo właśnie! muszę koniecznie ją kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie schodzą pomadki jak woda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak z olejem z wiesiołka to musi być świetna!:)
    www.marijory.blogspot.com buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentuje a jak jeszcze pachnie truskawkami to super sprawa. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie pomadki ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zna tej pomadka :) obecnie używam Delia SOS

    OdpowiedzUsuń
  13. znam i bardzo lubie te pomadki
    ogolnie sa fajne kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie już się skończyła, a była to najlepsza moja pomadka do ust :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja muszę miec szminkę nawilżającą bo o zwykłych pomadkach zapominam:P

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedys namietnie uzywalam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czemu ale ciągle zapominam o stosowaniu takich pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy jej nie testowałam.
    _____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam żadnego kosmetyku od Oeparol, poza samymi kapsułkami z wiesiołkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam jeszcze jej, ale chętnie kiedyś wypróbuję - póki co mam zapas pomadek ochronnych.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz kupiłam tę pomadkę z 5 lat temu i nie miałam pojęcia nic o tej firmie pomadka jak pomadka powiem szczerze szału nie robi,ot tak zwykła pomadka jak wiele innych.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomadka na pewno fajna ja ostatnio używam tylko swoich pomadek

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam sporo dobrego o Oeparol. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten balsam na pewno wypróbuję bo olej z wiesiołka świetnie sprawdza się w pielęgnacji moich ust.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tej nie miałam ale nie wyobrażam sobie żeby nie używać. Usta wysychają mi na zawołanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię wiesiołka z Oeparola ;) pomadki odnich jeszcze nie miałam, ale myślę, że przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam zapachy owocowe, w truskawka to jedno z moich ulubionych owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam kiedyś jakaś pomadkę tej firmy i przyznaje że była dobra :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: