Recenzja: Naturalny oliwkowy odżywczy krem pod oczy i na powieki Ziaja- Zapach Natury


Z wieczora szybka recenzja kolejnego kremu pod oczy ze sklepu Zapach Natury... dwa poprzednie polubiłam, czy i ten się spisał?

Kilka słów od producenta: Oliwkowy krem pod oczy ZIAJA wzbogacony woskiem i olejem oliwkowym intensywnie regeneruje skórę wokół oka. Nie zawiera sylikonów, bezzapachowy.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Krem zamknięty w białym, standardowym opakowaniu Ziaji. Pudełko zawiera istotne dla nas informacje- skład, przeznaczenie, środki ostrożności, datę ważności itp. 
Tubka miękka, zakończona dzióbkiem. Pozwala na dokładną aplikację. 
Krem jest bezzapachowy, o białej barwie i bardzo treściwej konsystencji.


Kosmetyk jest bardzo odżywczy i silnie nawilżający. U mnie pozostawia delikatny, tłusty film. Nie lepi się na szczęście i po jakimś czasie możemy nakładać makijaż. Nałożony na górną powiekę przedłuży żywotność cienia do powiek, jak baza. 


Krem dobrze natłuszcza, pomaga w regeneracji naskórka. Po aplikacji lekko napina skórę oraz wygładza. Nie podrażnia i nie uczula, bardzo przyjazny dla delikatnej i cienkiej skóry pod oczami.


Oczy nabierają blasku, a skóra jest bardziej żywa. Redukcja cieni pod oczami jest minimalna, prawie niezauważalna. Nałożony na powiekę zmniejsza jej zmęczenie i obrzęk.


Kremik polecam osobom, które potrzebują nawilżenia. Chroni przed wysuszeniem i poprawia stan skóry wokół oczu. Produkt kosztuje grosze i jest bardzo wydajny.

Zapach Natury

Komentarze

  1. Miałam kiedyś wersję pietruszkową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę, aby krem nadawał się jako baza pod cienie. Bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam ale bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz dobrze z tymi kremami pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko cieszyła bym się gdyby cienie mi zeszły od tak :D

      Usuń
  5. Kolejny ciekawy produkt od Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat coś dla mnie, bo moja skóra potrzebuje dużej dawki nawilżenia:)
    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Ziaję, choć jakichś spektakularnych efektów na mnie nie czyni, a akurat skonczyl mi sie krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam, ale ja pod oczy potrzebuję już czegoś mocniejszego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja za ziają nie przepadam i się chyba nie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy... ja się nie przekonam do kremów do twarzy :)

      Usuń
  10. Na pewno wezmę go pod uwagę, gdy tylko będę kupować krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego kremu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś jakiś krem pod oczy ziaja miałam, ale nigdy nic z tej oliwkowej serii

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze kremów pod oczy z Ziaji, póki co planuję kupić krem z koziego mleka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już go kiedyś stosowałam kilka razy i bardzo lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. a dzis byłam w sklepie firmowym Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosowałam, ale jakoś nie byłam z tego produktu zbytnio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ziaja to bardzo dobra marka, chociaż ich kremy są bardzo tłuste i długo się wchłaniają.

    OdpowiedzUsuń
  18. zawsze lubiłam oliwkową serię z Ziai, ale nie miałam tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety za kremami pod oczy tej firmy nie przepadam. Niestety kompletnie się u mnie nie sprawdziły więc raczej już nie skuszę się na eksperymenty z kolejnymi. Nie mniej jednak za taką cenę jeśli tylko ktoś lubi produkty z Ziaja to warto przetestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie byłam przekonana, ale polubiłam go. Każdemu co innego służy :)

      Usuń
  20. Działanie fajne i u mnie pewnie byłoby wystarczające :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ziaja mi odpowiada, chociaż uważam, że ich kosmetyki do ciała (balsamy, żele pod prysznic, peelingi czy kremy do rąk) biją na głowę serie do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wolałabym jednak coś, co bardziej pomoże przy cieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. traz kremu z oliwki z ziajki bym nie zastosowała bo pamietam, że były one bardzo tłuste:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest źle :) Do twarzy to już raczej nie dla mnie :)

      Usuń
  25. Muszę się powoli zaopatrzać w takie produkty :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze, a ja Ziaji strasznie nie lubię...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: