Recenzja: Receptury Babuszki Agafii- Maska do włosów łopianowa- wzmacniająca- BIO-KRAINA.pl


Zimą włosy wymagają więcej pielęgnacji, jak je wzmocnić i wspomóc w tym nieprzyjaznym okresie, kiedy są narażone na niską temperaturę, wiatr i zniszczenia? BIO-KRAINA.pl ma na to sposób :)

Kilka słów od producenta: Maska do włosów łopianowa to wspaniały sposób na wzmocnienie włosów. Olej z łopianu niezastąpiony w pielęgnacji włosów, posiada mocne działanie regenerujące. Wzmacnia strukturę włosa zapobiegając łamliwości i przesuszeniu. Otręby owsiane odżywiają zniszczone włosy zwracając im siłę i elastyczność. Sok z brzozy to znany ludowy środek na wzmocnienie cebulek włosowych. Dzięki zawartości olejów z zimnego tłoczenia maska ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku.


Moja opinia: Maseczka zamknięta jest w wygodnym, plastikowym słoiczku. Na tyle znajdziemy najważniejsze informacje. Odkręcając słoiczek znajdziemy ulotkę oraz "zatyczkę", mamy dodatkowe zabezpieczenie.
Maseczka pięknie pachnie, nie jest to typowy zapach łopianu. Maseczka ma delikatny różowy odcień, konsystencja jest dość lekka, ale bardzo odżywcza. Moje włosy ją chłoną i wpijają prawie całą.


Od dawna byłam ciekawa maseczek Babuszki Agafii. Bardzo dużo się o nich naczytałam, o efektach i zastanawiałam się czy u mnie efekty będą takie same. Czy zawiodłam się? Nie! Po kolei jednak. Maseczka świetnie nawilża moje często suche końcówki. Po użyciu nie muszę martwić się, że rano wstanę z kosmkami końcówek powywijanymi. Włosy są prościutkie, wygładzone, sypkie i miękkie.


Włosy są lśniące, delikatne i przyjemne w dotyku. Aż chce się je głaskać :) Włosy są puszyste, ale nie napuszone. Widać, że są lepiej odżywione i zregenerowane.


Maskę warto używać również w niewielkiej ilości na skórę głowy- zauważyłam lekko szybszy porost włosów. O to chodzi! :) Dodatkowo nie przeciąża włosów, nie sprawia, że są klapnięte :)


Produkt nie spływa z włosów. Dodatkowym atutem jest cena, wydajność, no i skład ;)

Bio-Kraina

Przypominam, że przez cały luty obowiązuje rabat w sklepie BIO-KRAINA.pl -10% na wszystko.
Należy wpisać hasło "TESTUJEIOPINIUJE" w polu "kod rabatowy" po dodaniu produktów do koszyka.

Komentarze

  1. Brzmi ciekawie, chociaż nie jest tak osławiona jak jej drożdżowa siostra :) Jedna na skalp bym jej nie nałożyła, moje włosy łatwo obciążyć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam nigdy maski do włosów, ale być może kiedyś z czystej ciekawości przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoski zasługują na odrobinę dopieszczenia :)

      Usuń
  3. moje włosy konieczni potrzebują regenaracji! skoro o tej maseczce moje wlosy mogą być lśniące to koniecznie muszę spróbować! pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez muszę zacząć robić coś z włosami bo prostowanie odcisnęło na nich ślad.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda kolejna recenzja tej maski sprawia, że coraz bardziej chcę tę maseczkę. :) Będę musiała kiedyś jakieś internetowe zamówienie strzelić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, inne produkty Agafii też są warte uwagi :)

      Usuń
  6. Nawet lubię tego rodzaju kosmetyki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam i jest jedną z moich ulubionych, zapach także mi bardzo przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam z tej serii maseczkę drożdżową i fajnie się u mnie spisywała

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy pachnie bardzo nieprzyjemnie? Bo ja mam z jedwabiem i niestety zapach mi się nie podoba, ale dla świętego spokoju wykończę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na moich włosach te maski się w ogóle nie sprawdzają, za to skalp je bardzo polubił.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. MIAŁAM JĄ I JEST SUPER . BUZIAKI PIĘKNA :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje polubiły olej łopianowy, więc możliwe, że ta maska też by im przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak mi się wydaje, że ją miałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że maseczka Babci Agafii spisała się u Ciebie na plus. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy tak chwalą sobie kosmetyki od Babuszki Agafii, chyba muszę ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubie ruskich kosmetykow jakos sie przekonac do nich nie moge ale po Twojej recenzji moze dam im szanse

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: