Recenzja: Maść z Żyworódki Gorvita- Credo PR


Kilka słów od producenta: Działanie maści jest związane z naturalnymi właściwościami ekstraktu żyworódki pierzastej oraz aloesu. Rośliny te zawierają flawonoidy, katechiny, witaminę C, mikro i makroelementy takie jak: krzem, miedź, mangan, selen, glin, potas, wapń, żelazo. Wykazują działanie antybakteryjne, antywirusowe, grzybobójcze przeciwzapalne i regenerujące naskórek. Maść skutecznie przyspiesza proces jego odnowy, stabilizuje gospodarkę hydro-lipidową, przywraca skórze elastyczność i odpowiednie nawilżenie. Zawarta w składzie allantoina, dzięki właściwościom keratolitycznym, oczyszcza, zmiękcza oraz wygładza powierzchnię skóry. Przywraca jej elastyczność i witalność. Może być stosowana do każdego rodzaju skóry. 

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Maść w sporej, miękkiej tubce, zamykanej na "klik".
Produkt mi bardziej przypomina żel- taką ma konsystencję, wchłania się bardzo szybko i nie pozostawia żadnej tłustej czy lepkiej warstwy. Dodatkowo pachnie bardzo ładnie- czy to zapach aloesu? Może nie do końca, ale jest przyjemny i delikatny.


Produkt jest dosyć uniwersalny. Po pierwsze ładnie nawilża skórę, możemy stosować go na wszelkie suchości czy szorstkości, które po kilku aplikacjach znikną. Pozostanie nawilżenie i miękkość. 
Po drugie, ze względu na panthenol w składzie, sprawdza się na delikatne oparzenia. Łagodzi, uśmierza pieczenie i ból, a także regeneruje skórę. Nie tylko z resztą po poparzeniu. Przydaje się przy podrażnieniach i zaczerwienieniach. 


Ze względu na działanie regenerujące można go stosować na skórę łuszczycową. Ma działanie antybakteryjne, przeciwwirusowe i grzybobójcze.
Sprawdza się również po prostu jako balsam do ciała. Nie brudzi, nie tłuści, a świetnie odżywia skórę.
Punktowo stosuję go przy ewentualnych wypryskach przed kobiecymi dniami. Szybciej schodzą i lekko się zasuszają.


pierwsza strona - credo pr

Komentarze

  1. nie znam tej maści:) może z czasem po nią sięgnę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym wypróbowała ten krem, zaciekawiłaś mnie nim :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo dobry produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro zapach przyjemny, to możliwe, że bym się z tą żelową maścią polubiła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach się udał, jak na maść jest bardzo przyjemnie :)

      Usuń
  5. Myślę, że całkiem niezła jest. Słyszałam od teściowej że żyworódka powinna być w każdym domu i żeby jej listkami pocierać miejsca chore to niby uzdrawia/ Ale czy to prawda tego nie wiem bo nie doczekałam się tej żyworódki . Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że takiej ciekawostki nie słyszałam jeszcze :)

      Usuń
  6. nie sądze bym takiej potzebowała :) ale fajnie wiedziec ze istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Gorvity miałam jedynie żel aloesowy który bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tej maści ale żyworódkę mam w doniczce! :) Pozdrawiam gorąco :* - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tego typu mazidełka. Polecam maść z propolisem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam w ogóle firmy ale fajnie wiedzieć :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w wersji płynnej i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie przymierzać do wersji płynnej :)

      Usuń
  12. Skoro nie brudzi i nie tłuści to chętnie przetestuje ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wiedzieć że taka maść jest czasem jest przydatna

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna maść, muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam już o żyworódce i o jej wielu właściwościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią bym ją wypróbowała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słyszałam, ale chyba sobie poczytam o niej więcej, bo mnie zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żyworódka jest nieoceniona w swym działaniu. Warto zawsze mieć ją pod ręką, a jak nie samą żyworódkę to właśnie chociaż produkty na jej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczęłam ją poznawać i jestem pod wrażeniem jej działania :)

      Usuń
  19. Właśnie mam zamiar ją kupić, bo mam bardzo duże zaufanie do kosmetyków gorvity ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. To zdecydowanie kosmetyk dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze mieć taki produkt w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No to pewnie i super by się ta maść sprawdziła na odparzenia pieluszkowe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym wypróbowała widzę że ma świetne właściwości i składniki ;)

    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Używam tego produktu jako kremu do twarzy.jest rewelacyjny przy zmarszczksch i trądziku różowatym.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem bardzo zadowolona z tej maści. Używam już drugie opakowanie jako balsam do ciała. Skóra po nim jest gładka i miękka miałam suchą skórę na nogach i już po kilku aplikacjach było po problemie. Mam wrażenie że skóra na dekoldzie jest bardziej napięta i zniknęły plytkie zmarszczki. Maść świetnie się wchłania i nie klei się. Polecam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: