Kontakt:

Wszelkie uwagi, sugetie i propozycje współpracy proszę kierować na adres e-mail Mstrzal@gmail.com

sobota, 20 lutego 2016

Recenzja: Maść z Żyworódki Gorvita- Credo PR


Kilka słów od producenta: Działanie maści jest związane z naturalnymi właściwościami ekstraktu żyworódki pierzastej oraz aloesu. Rośliny te zawierają flawonoidy, katechiny, witaminę C, mikro i makroelementy takie jak: krzem, miedź, mangan, selen, glin, potas, wapń, żelazo. Wykazują działanie antybakteryjne, antywirusowe, grzybobójcze przeciwzapalne i regenerujące naskórek. Maść skutecznie przyspiesza proces jego odnowy, stabilizuje gospodarkę hydro-lipidową, przywraca skórze elastyczność i odpowiednie nawilżenie. Zawarta w składzie allantoina, dzięki właściwościom keratolitycznym, oczyszcza, zmiękcza oraz wygładza powierzchnię skóry. Przywraca jej elastyczność i witalność. Może być stosowana do każdego rodzaju skóry. 

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Maść w sporej, miękkiej tubce, zamykanej na "klik".
Produkt mi bardziej przypomina żel- taką ma konsystencję, wchłania się bardzo szybko i nie pozostawia żadnej tłustej czy lepkiej warstwy. Dodatkowo pachnie bardzo ładnie- czy to zapach aloesu? Może nie do końca, ale jest przyjemny i delikatny.


Produkt jest dosyć uniwersalny. Po pierwsze ładnie nawilża skórę, możemy stosować go na wszelkie suchości czy szorstkości, które po kilku aplikacjach znikną. Pozostanie nawilżenie i miękkość. 
Po drugie, ze względu na panthenol w składzie, sprawdza się na delikatne oparzenia. Łagodzi, uśmierza pieczenie i ból, a także regeneruje skórę. Nie tylko z resztą po poparzeniu. Przydaje się przy podrażnieniach i zaczerwienieniach. 


Ze względu na działanie regenerujące można go stosować na skórę łuszczycową. Ma działanie antybakteryjne, przeciwwirusowe i grzybobójcze.
Sprawdza się również po prostu jako balsam do ciała. Nie brudzi, nie tłuści, a świetnie odżywia skórę.
Punktowo stosuję go przy ewentualnych wypryskach przed kobiecymi dniami. Szybciej schodzą i lekko się zasuszają.


pierwsza strona - credo pr

68 komentarzy:

  1. nie znam tej maści:) może z czasem po nią sięgnę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym wypróbowała ten krem, zaciekawiłaś mnie nim :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo dobry produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro zapach przyjemny, to możliwe, że bym się z tą żelową maścią polubiła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach się udał, jak na maść jest bardzo przyjemnie :)

      Usuń
  5. Myślę, że całkiem niezła jest. Słyszałam od teściowej że żyworódka powinna być w każdym domu i żeby jej listkami pocierać miejsca chore to niby uzdrawia/ Ale czy to prawda tego nie wiem bo nie doczekałam się tej żyworódki . Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że takiej ciekawostki nie słyszałam jeszcze :)

      Usuń
  6. nie sądze bym takiej potzebowała :) ale fajnie wiedziec ze istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Gorvity miałam jedynie żel aloesowy który bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel aloesowy lubiły moje włosy :)

      Usuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tej maści ale żyworódkę mam w doniczce! :) Pozdrawiam gorąco :* - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, może i ja sobie zasadzę? :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię tego typu mazidełka. Polecam maść z propolisem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam w ogóle firmy ale fajnie wiedzieć :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się przyda ta informacja ;)

      Usuń
  11. Mam w wersji płynnej i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie przymierzać do wersji płynnej :)

      Usuń
  12. Skoro nie brudzi i nie tłuści to chętnie przetestuje ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najistotniejsze przy maści dla mnie.

      Usuń
  13. Fajnie wiedzieć że taka maść jest czasem jest przydatna

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna maść, muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam już o żyworódce i o jej wielu właściwościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią bym ją wypróbowała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słyszałam, ale chyba sobie poczytam o niej więcej, bo mnie zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żyworódka jest nieoceniona w swym działaniu. Warto zawsze mieć ją pod ręką, a jak nie samą żyworódkę to właśnie chociaż produkty na jej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczęłam ją poznawać i jestem pod wrażeniem jej działania :)

      Usuń
  19. Właśnie mam zamiar ją kupić, bo mam bardzo duże zaufanie do kosmetyków gorvity ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam zaufanie, nie zawodzą :)

      Usuń
  20. To zdecydowanie kosmetyk dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze mieć taki produkt w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No to pewnie i super by się ta maść sprawdziła na odparzenia pieluszkowe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym wypróbowała widzę że ma świetne właściwości i składniki ;)

    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Używam tego produktu jako kremu do twarzy.jest rewelacyjny przy zmarszczksch i trądziku różowatym.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem bardzo zadowolona z tej maści. Używam już drugie opakowanie jako balsam do ciała. Skóra po nim jest gładka i miękka miałam suchą skórę na nogach i już po kilku aplikacjach było po problemie. Mam wrażenie że skóra na dekoldzie jest bardziej napięta i zniknęły plytkie zmarszczki. Maść świetnie się wchłania i nie klei się. Polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)