Kontakt:

Wszelkie uwagi, sugetie i propozycje współpracy proszę kierować na adres e-mail Mstrzal@gmail.com

środa, 2 marca 2016

Recenzja: Intensywny balsam do ciała Olivenol- Pharmatheiss Cosmetics


Dzisiaj porządna pożywka dla suchej skóry od Pharmatheiss Cosmetics.

Kilka słów od producenta: 

Więcej informacji na fanpage firmy: >KLIK<

Moja opinia: Pudełeczko bardzo estetyczne, zostało nałożone na nie drugie w języku polskim. W środku czeka na nas plastikowy słoiczek, z metalową nakrętką. Produkt został zabezpieczony dodatkowo sreberkiem.


Balsam pachnie bardzo przyjemnie, podobnie do żelu do mycia twarzy z serii oliwkowej. Balsam to bardziej masełko- jest zbite, bardzo odżywcze i lekko tłuściutkie. Takie lubię :) Ma biały odcień. Szybko się wchłania i pozostawia na ciele delikatną warstewkę ochronną.


Produktowi nie mam nic do zarzucenia. Ma nawilżać i nawilża... i to bardzo dogłębnie. Zatrzymuje wodę w skórze na dłużej. Na drugi dzień po aplikacji możemy nadal cieszyć się gładką i miękką skórą. Aplikacja kosmetyku to wielka przyjemność.


Skóra otrzymuje ogromną dawkę odżywienia i wygląda zdrowo. Aż chce się ją gładzić. Dobrze regeneruje, wspomaga łagodzenie podrażnień i rozjaśnia zaczerwienienia. 


Skóra jest odświeżona i odprężona. Lekko bardziej elastyczna.


Wydajność oceniam jako dobrą. Jak wiadomo masełkowe konsystencje szybciej schodzą aniżeli te płynne.

69 komentarzy:

  1. Skusiłabym się na masełko, bo uwielbiam różne kremidła do ciała!
    Ps. przesyłka dzisiaj do mnie doszła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy miałabym na niego ochotę :) nie znam firmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byś pokochała te kosmetyki jak i ja :)

      Usuń
  3. Lubię wydajne kosmetyki :) tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to przy masełku, wydajność średnia :)

      Usuń
  4. rozejrzę, że za nim przy następnych zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, tylko nie wiem czy jest dostępny stacjonarnie :)

      Usuń
  5. Pierwszy raz go widzę :) Super, że tak dobrze nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nie lubię wszelkich balsamów do ciała, ale Twoja propozycja mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. coś dla mnie, szczególnie, że moje łydki ciągle domagają się nawilżania i nie wiem już jak im pomóc :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widze produkt na oczy.
    Tak samo o marce nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe masełko, szczególnie,że ja zacięcia do balsamowania nie mam za nic na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Balsam całkiem fajnie się prezentuje :)) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Skusił mnie ten balsamik :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja skóra byłaby zadowolona mając ten kosmetyk przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam ale chętnie bym przetestowała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolę bardziej gęste konsystencje, bardziej jakich masełek. A jeśli już balsam to w opakowaniu z którego można wycisnąć produkt. Ale jeśli działanie jest dobre to i tak z przyjemnością można by go przetestować. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ma gęste, ale jest bardzo przyjemne :)

      Usuń
  16. Wydaje się być fajny, fajnie, że w składzie zawiera oliwę z oliwek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już po samych zdjęciach tego balsamu ma się ochotę nim szybko wysmarować i przywrócić skórze właściwy poziom nawilżenia. Fajnie, że pokazujesz tak wiele nieznanych mi dotąd produktów. Może nie na wszystkie się skuszę, ale rozeznanie na rynku kosmetycznym warto mieć :)
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje wpisy są przydatne :)

      Usuń
  18. z kosmetykiem spotykam się pierwszy raz.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem nachodzi mnie pokusa żeby kupić sobie taki balsam, ale to tylko czasami:)

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm już dawno nie miałam masła do ciała;P

    OdpowiedzUsuń
  21. dość ciekawa nakrętka/zakrętka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Balsamy zawsze u mnie mile widziane;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachęcasz i to bardzo. Jestem ciekawa co ma w składzie?

    OdpowiedzUsuń
  24. I absolutely have to try, do not know the brand

    OdpowiedzUsuń
  25. Firmy jeszcze nie poznałam, ale wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwszy raz się z tym spotykam

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)