Kontakt:

Wszelkie uwagi, sugetie i propozycje współpracy proszę kierować na adres e-mail Mstrzal@gmail.com

czwartek, 31 marca 2016

Recenzja: Przyprawa do ziemniaków, Przyprawa do sałatek i 18 ziół Ojca Mateusza- Eldorado przypraw


Z rana trochę o przyprawach od Eldorado Przypraw, które towarzyszyły mi w Święta ;)

Przyprawa do sałatek:


Kilka słów od producenta: 
Skład: mięta, bazylia, natka pietruszki, cebula, czosnek, marchew, majeranek, koper, szczypiorek, cukier, sól,
Zastosowanie: ziołowa mieszanka przyprawowa do sałatek warzywnych.
Więcej informacji: >KLIK<
Moja opinia: Przyprawa dodaje orzeźwiającego smaku za sprawą mięty. Inne zioła przyjemnie doprawiają i wyciągają smak sałatki. Czuć również cebulę i czosnek, które z gracją poruszają się w każdym kęsie. Przyprawa nadaje przyjemnego aromatu i smaku. Świetnie zastępuje zwykłą sól i pieprz. Dobra nie tylko do sałatek, ale i surówek wszelkiego rodzaju, nie tylko warzywnych. Fajnie smakuje również na kanapkach z warzywami.

Przyprawa do ziemniaków:

Kilka słów od producenta: Skład: papryka czerwona słodka, pasternak, kminek, marchew, czosnek, pieprz czarny, majeranek, pietruszka, cebula, por, cukier, seler, sól.
Zastosowanie: do ziemniaków pieczonych, gotowanych, smażonych i duszonych, placków ziemniaczanych, frytek, sałatki ziemniaczanej i pieczonek.
Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Ja tu głównie wyczuwam paprykę i majeranek, to drugie bardzo często dodaję do placków ziemniaczanych. Ogólnie przyprawa idealna do ziemniaków pod każdą postacią, najlepiej do pieczonych lub frytek. Przyjemnie jest czasem zjeść ziemniaki w innym wydaniu :)

18 ziół Ojca Mateusz:

Kilka słów od producenta: Skład: majeranek, czosnek, cebula, papryka słodka, bazylia, kolendra, pieprz czarny, lubczyk, imbir, gorczyca, kurkuma, kminek, oregano, tymianek, papryka chili, pieprz zielony, liście laurowe, rozmaryn.
Zastosowanie: przyprawa stosowana w diecie bezsolnej, ponieważ wyciąga naturalną sól z każdej potrawy. Do różnego rodzaju potraw w każdej zdrowej kuchni.
Więcej informacji: >KLIK<

Moja opinia: Ostatnia przyprawa jest dosyć uniwersalna. Nadaje się do wszystkiego- surówek i sałatek, a przede wszystkim mięs, szczególnie pieczonych. Mimo, że nie zawiera soli to potrawa jest lekko słona. Szczególnie wyczuwalne są zioła. Imbir dodaje lekkiego orientu potrawie. 

Eldorado Przypraw

45 komentarzy:

  1. Taką do ziemniaków to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie przyprawy, mogłabym je sypać kilogramami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tego typu przyprawy, ale tej firmy nie znam, moje są na wykończeniu więc z chęcią zakupie kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkiego rodzaju przyprawy. Obecnie jestem na etapie sadzenia ziół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli i ja zacznę sadzić ziółka :)

      Usuń
  5. Ja w kuchni używam dużo przypraw i ziół więc myślę że chciałabym je mieć w swojej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe te przyprawy, do ziemniaków chętnie bym wypróbowała <3

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę że skład jest naturalny, ostatnio będąc na zakupach szukałam naturalnych przypraw i szczerze powiem że trudno takie znaleźć wszędzie prawie konserwanty, gluten itp. a wydawało by się że pojedyncze przyprawy nie zawierają nic więcej w składzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład naturalny, a niczego im nie brakuje. Porządnie doprawiają:)

      Usuń
  8. lubię dobrze przyprawione potrawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubie używać takich gotowych mieszanek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wszystko dobrze dobrane jest :)

      Usuń
  10. Uwielbiam przyprawę do ziemniaków - ja ją stosuję do frytek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyprawę do ziemniaków chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyprawy to podstawa w smacznych daniach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z moim gotowaniem krucho więc nawet nie wiedziałabym do czego to stosować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, podobno sypanie wszystkiego do wszystkiego też jest ok :D

      Usuń
  14. Z chęcią bym wypróbowała tą przyprawę do ziemniaków :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do ziemniaczków stosuję inną, ale odkąd ją poznałam odkryłam zdecydowanie nowe smaki ;) A nazwa "ojca Mateusza" zachęca :D Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chętnie korzystam z takich przypraw do ziemniaczków ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubię ziemniaków, ale te z piekarnika posypane przyprawą są mega :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)