Recenzja: Herbata ekspresowa Magic Nights w torebkach, czyli orient zamknięty w saszetce- Basilur Tea


Kto ma ochotę na owocową przyjemność z Basilur? :)

Kilka słów od producenta: Czarna herbata cejlońska, wysokogórska z nutą truskawki, moreli, ananasa i papaji.
Owocowa kompozycja zachwyci smakiem i ukoi Twoje zmysły. 
Saszetki pakowane oddzielnie, pełen aromat w każdej filiżance.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Samo opakowanie przyciąga już wzrok- jest granatowe z błyszczącą poświatą i orientalnym wzorem. Bardzo mi się podoba, jest oryginalne i po prostu śliczne :) Na boku opakowania znajdziemy najważniejsze informacje w języku polskim.
W kartoniku znajdziemy 20 saszetek po 2 gramy pakowanych osobno w torebki utrzymane w stylu pudełka. Wystarczy przedrzeć torebkę i już możemy cieszyć się pięknym zapachem herbaty.


Herbatę zalewamy wodą w temperaturze 95 stopni. Zapach po zalaniu jest mocno wyczuwalny. Jakby lekko kwaskowaty, ananasowy przede wszystkim. Nie braknie również zapachu czarnej herbaty.


W smaku wyśmienita. Na początku wyczujemy delikatny smak truskawki, która prowadzi nas do morelowego świata z finishem papaji z ananasem. Owocom cały czas towarzyszy główny składnik- herbata cejlońska. Smak jest orientalny, egzotyczny. Mieszanka zasmakuje każdemu, szczególnie koneserom herbaty czarnej. 


Napar ma czysty i delikatny smak, który jest wyborny. Od razu czuć, że herbata jest wysokiej jakości. Z naparem krótko parzonym (3 minuty) otrzymamy herbatę orzeźwiającą i pobudzającą, która odświeży nawet w upalne dni. Herbata również smakuje na zimno, jest po prostu wspaniała :)


Przy parzeniu dłuższym- 5 minut, otrzymamy napar relaksujący, który lekko koi zmysły i ciało.
Herbata jest koloru ciemnego bursztynu, wpada w mahoń.


Na upały idealna, nie za mocna, ale aromatyczna i wyraźna w smaku :)

Basilur

Komentarze

  1. Ja nie przepadam za herbatami, pijam je bardzo rzadko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie jest bardzo oryginalne ;) Ciekawi mnie smak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koneserką herbat nie jestem, tej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie ma fajne wzorki, chętnie wypróbowałabym tą herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest bardzo orientalne :)

      Usuń
  5. Nigdy nie piłam morelowej herbaty, bardzo mnie ciekawi ten smak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednej orkiestrze z ananasem, papają i truskawką wyśmienicie smakuje :)

      Usuń
  6. Ja bardzo dużo herbat piję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja akurat sączę koktajl własnej roboty:) wieloowocowy z nutellą... mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusicielka, też bym się napiła :)

      Usuń
  8. Nabrałam ochoty na herbatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czasem dopiero wieczorem przypominam sobie, że jeszcze nic dzisiaj nie piłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Też lubię, ale herbata musi być :)

      Usuń
  11. Uwielbiam herbaty, ale tej niestety nigdzie nie widzialam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: