Recenzja: Peeling do stóp- Deofeet- dbamy o stópki latem z MonPler


Dzisiaj pozostaniemy w temacie peelingów, ale dla odmiany stóp. Peeling Deofeet MonPler szybko doprowadza stopy do porządku ;)

Kilka słów od producenta: Skuteczny peeling do stóp – usuwa martwy naskórek, a także pomaga pozbyć się modzeli i nagniotków. Doskonały dla osób z dużą ilością twardej, szorstkiej i suchej skóry, szczególnie na piętach. Regularne złuszczanie naskórka pozwala pozbyć się z nieestetycznego wyglądu stóp, a także wspomaga walkę z infekcjami i nieprzyjemnym zapachem. Twoje stopy staną się miękkie i gładkie.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Estetyczne pudełko, na którym znajdziemy wszystkie informacje skrywa małą, poręczną, zakręcaną tubkę. Tubka ma przyjemną, prostą grafikę. Peeling wydobywa się bez żadnego problemu, nie musimy obawiać się też, że wyciśnie nam się za dużo. 
Peeling ma konsystencję dość rzadką (ale nie wodnistą). Dobrze się go rozprowadza, jest przy tym bardzo przyjemny. Towarzyszące drobinki to nasiona brzoskwini. Są średniej wielkości i porządnie zdzierają, ale o tym za chwilę. Drobinek jest bardzo dużo, co jest ogromnym plusem. Zapach jest bardzo przyjemny- delikatnie mentolowy z nutami ziołowymi, najbardziej wyczuwalny jest w nim chyba rozmaryn. Nie jest za bardzo intensywny i nie kręci w nosku.


Peeling bardzo odświeża stopy i niweluje zmęczenie. Zapach, zioła, jak i sam masaż peelingiem przynosi ukojenie dla stóp. Peeling jest bardzo przyjemny. Ze względu na ogromną ilość drobinek ścierających to i ja jestem pod wrażeniem jego działania.


Peeling można stosować nawet codziennie przy takiej potrzebie. Ja stosowałam go dwa razy w tygodniu i muszę przyznać, że stópki są idealnie gładkie i miękkie. Produkt bardzo ładnie ściera martwy naskórek i zostawia przyjemną i delikatną skórę. Mi schodziła lekko skóra na śródstopiu, po dwóch sesjach z peelingiem problem zniknął :) Drobinki są mocne, lekko ostre i świetnie sobie z tym radzą. Bardzo dobrze także radzi sobie ze zrogowaceniami, zgrubieniami w połączeniu z pumeksem Deofeet (o którym na dniach) i dobrym kremem, mamy wtedy świetne trio ;) Wszelka szorstkość znika bardzo szybko i ustępuje milutkiej skórze.


Wydajność produktu muszę zaliczyć do zalet. Dzięki dużej zawartości drobinek wystarczy niewielka ilość peelingu na stopę. Koszt tego cuda? Około 15 zł w sklepach internetowych, więc raczej standardowo :) 

Mon Pler

Komentarze

  1. Bardzo często stosuję peelingi, tego niestety nie miałam:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy peeling :) Ja ostatnio kupiłam sobie w Rossmannie No36 i całkiem przyjemny też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to musze w jakąś porządną tarkę zainwestować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W peeling zawsze wyposażam się swój własny sprawdzony, bo wiele mnie uczula i podrażnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię peelingi :) Co ja mówię kocham peelingi! Te do stóp także :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio stosowałam Biedronkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Często stosuję peelingi, ale takiego jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe jak spisałby się u mnie, bo mam dosyć wymagające stópki;p

    OdpowiedzUsuń
  9. a wiesz ze ja uzywam prawie codziennie peelingu i moje stopy sie swietnie maja :) ciekawy ten

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze widzę :) lubię takie peelingi :))

    OdpowiedzUsuń
  11. moje stopki to chyba tarelkiem potraktuue bo ostatnio tak kaprysne sa ze zaden peeling nie dale rady ale moze fen akurat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma bardzo dużo drobinek, więc powinien dać radę :)

      Usuń
  12. Nie wiem co to są modzele, ale peeling to u mnie podstawa. O tym pierwszy raz czytam, ale skoro jest taki fajny to wpusuję na listę, może kiedyś mój szlaban się skończy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modzele to i ja nie wiem co to :D Peeling musi być :)

      Usuń
  13. Peeling wydaje się fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna konsystencja. Lubię mocno drobinkowe peelingi :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam peeling z jakimś pieprzem. Fajnie odświerza i ma przyjemny zapach, ale jakoś nie przepadam za nim.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam wcześniej, ale stosuje peelingi do stópek, więc będę o nim pamiętała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: