Kolczyki Lolita Accessories


Lubicie czarne dodatki? A może jednak błyszczące? Lolita Accessories ma ich mnóstwo w asortymencie :)


Czarne kółka, dosyć spore rozmiarowo. Delikatnie poszerzane, lekkie- nie ciągną uszu. Nosi się je wygodnie, klasyczny kształt i odcień sprawia, że pasują do wszystkiego. Zapięcie nie odpina się, więc ich nie pogubimy ;)


Kuleczki drobne, w czarnym odcieniu. Całość wygląda jakby była wysadzana maleńkimi kamyczkami. Typowe koraliki shamballa, które niedawno robiły furorę :) "Disco ball" to trend w jubilerstwie, który mi się osobiście bardzo podoba, do tego uniwersalność :)




I bardziej typowe odcienie, czyli złoto i srebro ;)


Kolejne kółeczka, tym razem złote. Co muszę podkreślić to "naturalny" wygląd- nie wyglądają na pozłacane, są porządnie zrobione. To, że nie są ze złota zdradza tylko to, że są lekkie. Lekko rozszerzane, efektowne i klasyczne zarazem.


Maleńkie, a błyszczą z daleka i dodają uroku. Cyrkonie ładnie się świecą, a otula je srebrny odcień kolczyka. Drobne, a mają swój charakter :)

Lolita Accessories

Komentarze

  1. Wszystkie nie się podobają, dawno nie kupowałaM sobie żadnych kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kolczyki są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarne kuleczki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te czarne koła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się czarne,jedne i drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cekinkowe wkrętki najbardziej mi się podobają, pozostałe to nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te kolczyki, muszę zajrzeć do ich sklepu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam takie błyskotki. codziennie inne kolczyki - fajna sprawa. ale są u mnie dwa minusy
    - miejsce, w kolczykach mam jeden wielki misz masz
    - nie każde kolczyki mogę nosić, i nie do końca wiem od czego jest to zależne
    tu wybrałabym zestaw nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś mogłam nosić codziennie inne kolczyki, a teraz muszę uważać żeby mi dziecko uszu nie urwało ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Złote przepiękne :) Miałam kiedyś podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te ostatnie są najładniejsze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te ostatnie wkrętki są bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te małe mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kuleczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedynie te ostatnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety tym razem kolczyki nie w moim stylu. Za płaskimi kołami nie przepadam, a wkrętek przylegających do ucha nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Te czarne kuleczki są bardzo w moim stylu, lubię takie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnie najbardziej mi się podobają :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnie wkrętki są cudne :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: