Na kaszel i katar- recenzja: Naturalny olejek sosnowy


Przeziębienie dalej krąży wszędzie. Najprostszy sposób aby się obronić- naturalny olejek eteryczny sosnowy Optima PLUS :)

Kilka słów od producenta: 

KRAJ POCHODZENIA

Wspólnota Państw Niepodległych

DZIAŁANIE

Antyseptyczne, wykrztuśne 

KIEDY STOSOWAĆ OLEJKI ETERYCZNE

  • pomocniczo w kaszlu, bronchicie, astmie
  • przy infekcjach dróg oddechowych, przy grypie
  • pomocniczo przy zapaleniu zatok
Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Opakowanie charakterystyczne dla olejków Optima PLUS- niebiesko-białe. Buteleczka z ciemnego szkła, kroplomierz idealnie odmierza potrzebną ilość czy to do kąpieli czy kominka. Nie musimy uważać aby wyleciało za dużo i nie stracimy też cierpliwości że leci kropla na minutę ;)
Olejek ma piękny, naturalny zapach sosny. 


Olejek przede wszystkim podgrzewałam w kominku, aby podziałał antyseptycznie na mieszkanie i pognał zarazki ;) Odświeżył powietrze, odkaził. Podczas kataru bardzo dobrze odtyka zapchane zatoki. A przy kaszlu pomaga wykrztusić zalegającą wydzielinę. 
U mnie naturalny olejek Optima PLUS sprawdza się najlepiej do kąpieli. Często jest mi chłodno, lub przez nerwy mam zimne dłonie lub/i stopy. Wtedy to jest mój ratunek. Jednak by nie doszło przypadkiem do przesuszenia skóry to wkładam dodatkowo kilka kropli oleju. Robi się zaraz cieplej, gdyż pobudza on krążenie krwi. :)


Olejek sosnowy jest także świetny przy bólach stawów czy reumatycznych, a także mięśniowych. Kiedy mnie bolało biodro to masaż olejem z dodatkiem olejku sosnowego pomagał. Ból był mniejszy na jakiś czas, a po dłuższym stosowaniu zniknął.


Najbardziej go jednak cenię za miły zapach, który odświeża powietrze. Magiczny zapach lasu zamknięty w drobnej buteleczce :)


U mnie także ładnie znosi jesienny, gorszy nastrój i stany zmęczenia.

Komentarze

  1. Uwielbiam naturalne produkty i tylko takimi sposobami się zawsze leczę, nigdy mnie nie zawiodły, olejek sosnowy znam i używam, fajnie, że Tobie tez się spodobał :)
    Mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna:)
    Kliknęłam:)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak natura ;)
      Wejdę i kliknę.

      Usuń
  2. O tak zapach lasu to coś co najbardziej mi brakuje w Poznaniu, nic nie zastąpi lasu na Pomorzu. Może też zadziała trochę na mój chory kręgosłup? :) Zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś trochę się nimi masować, ból powinny uśmierzyć :)

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że ten olejek ma aż tak szerokie zastosowania. Muszę koniecznie go nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. lejek sosnowy używam często do kominka właśnie podczas przeziębień.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie leśne zapaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatna sprawa na taką pogodę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tego typu naturalne składniki :-)) Buziaki!
    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/11/shein-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi się w okresie jesienno-zimowym często zatyka mi się nos ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się te olejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają ogromne spektrum zastosowania :)

      Usuń
  10. ciekawy, przydałby mi się teraz, bo choroba rozłożyła

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam zapach olejku sosnowego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię sosnowy olejek do kąpieli jak jestem chora :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapach lasu nie jest moim ulubionym zapachem...;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam olejek sosnowy, ale z innej firmy, lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa jestem czy by się sprawdził przy bólu pleców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na ból biodra był niezastąpiony :)

      Usuń
  16. Słyszałam o jego działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię uniwersalność olejków. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę zaopatrzyć się w ten olejek, ponieważ z pewnością za niedługo dopadnie mnie jakieś choróbsko :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz tyle tych olejków, że u Ciebie w domu chyba nikt nie choruje!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie olejki. Pomagają dosłownie na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze nigdy nie stosowałam olejków eterycznych na kaszel. ale chyba muszę spróbować. z tym że mam nadzieję że nie prędko ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak sosna pięknie pachnie. Takim olejkiem byś mnie uraczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam inne zapachy, sosnowego nie próbowałam, ale czuję się zachęcona i z pewnością zagości u mnie w kominku i w kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: