Kolorowo-naklejkowo-konkursowo, czyli recenzja naklejek Z-Desing - Świat naklejek


Najprostsze i dla dziecka najfajniejsze ozdabianie? Naklejki :)

Kilka słów od producenta: Plakietki samoprzylepne do ozdabiania, naklejania, majsterkowania. Naklejki Z-Design idealne do dekorowania, projektowania, oznaczania i zabawy!

Więcej informacji na fanpage: >KLIK<


Moja opinia: Naklejki są bardzo ładne. Wpadną w oko nie tylko dziecku, ale i dorosłym np. do ozdobienia pudełek na bibelotki itp. Do wyboru mamy naklejki Z-Design Kids, Kids Sticker, Creative, Premium. Niektóre naklejki z serii Kids są trójwymiarowe.


Naklejki są bardzo starannie wykonane, wyglądają efektownie i posiadają śliczne kolory. Każde dziecko będzie zadowolone z takich nalepek. Bardzo dobrze odklejają się od szablonu i przede wszystkim nie drą się jak co niektóre. Klej jest dobrej jakości, świeży, więc naklejka świetnie przywiera do przedmiotu. Nie ma także problemu z odklejeniem ich- naklejka nie rozwarstwia się i nie pozostawia śladu kleju.


Różnorodność wzorów sprawia, że każde dziecko znajdzie naklejki związane z tematyką swoich zainteresowań lub może wybrać takie, które po prostu mu się podobają :)


Nie wszystkie opakowania są typu "otwórz- zamknij". Niektóre musimy po prostu rozciąć. Opakowania są dokładnie opisane. Mamy na nich między innymi środki ostrożności, ilość arkuszy w opakowaniu, jaki rodzaj naklejek itp.


Pamiętam, że jak byłam mała lubiłam mieć naklejki na drzwiach. Dzieci mogą stworzyć sobie własny zeszyt. Wystarczy, że na gładki zeszyt bez wzorów nakleją ulubioną naklejkę Z-Design. Mogą je również wykorzystać do ozdobienia drzwi, szafki, pudła na zabawki czy co im tylko wpadnie do głowy :) U mnie kubek zmienił się po naklejeniu nalepki.


Naklejki z rodzaju Creative czy Premium nadają się nie tylko dla dzieci, ale również dla dorosłych. Wystarczy odrobina kreatywności, żeby je wykorzystać. Pamiętam, że będąc w Poznaniu koleżanka w papierniczym zakupiła sobie naklejki Z-Design dla ozdobienia ściany w pokoju. Mniejszą naklejkę możemy nakleić np. na ramę obrazu, będzie miłym kolorowym akcentem ;) Naklejki możemy wykorzystać także do ozdoby np.pudełek na biżuterię.


Naklejki możemy wykorzystać również dla ozdoby koperty bądź listu. Myślę, że będzie to miłą odmianą od zwykłej białej koperty ;) Dzieci mogą wykorzystać naklejki do ozdobienia zaproszeń. Własnoręcznie robione jak dla mnie są bardziej od serca, a robienie ich to dla dzieci frajda :)

Moja ocena: 6/6

Zapraszam na Fanpage Świata Naklejek gdzie trwa konkurs, w którym do wygrania między innymi notesy!


Post użytkownika Świat naklejki.


Komentarze

  1. Sliczne te naklejki. Fajny pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie naklejki, mojej siostrze by się spodobały. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój synek wykleiłby je w 5 minut :) muszę mu wydzielać naklejki ;) Śliczne są !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, jakbym widziała siebie jak byłam mała :D Też wyklejałam od razu :)

      Usuń
  4. jak byłam mała to miałam całą reklamówkę naklejek, zawsze dodawali je do gazet typu Naj, Pani Domu itp które moja mama kupowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Antek to by się na samochody rzucił :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne naklejki, również mamy wszędzie przyklejone ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: