Nowe współprace i kampania Talk Marketing, czyli przegląd poczty :)


Pierwszą współpracę nawiązałam ze sklepem internetowym Kasandra. Do zrecenzowania otrzymałam okrągły obrus o średnicy 150cm :)

Kasandra to nie zwykły sklep internetowy, jakich znaleźć można wiele jeśli
 wziąć pod uwagę dziedzinę dekoracji wnętrze. Kasandra to sklep, w którym
 zakupić można ozdoby zdecydowanie niebanalne. Najbardziej wyjątkowe
 pośród tych wszystkich dostępnych na rynku. Szeroka oferta została przygotowana
 specjalnie z myślą o Klientach, którzy uwagę przywiązują do detali.
 Skierowana jest do wszystkich tych, których nie zadowala zwykła firanka
 po prostu wiszące w oknie czy też nudna pościel, zwyczajnie spełniająca swoje
 praktyczne funkcje. Sedno tkwi w tym, aby te elementy to była również charakterystyczna ozdoba, 
wyciągająca najpiękniejsze wnętrze na zewnątrz. Sprawiająca, że zwykłe pomieszczenie 
ożyje i nabierze wyjątkowego wymiaru. Gwarantująca, iż każda aranżacja będzie tą jedyną.

Zapraszam do zapoznania się z szerokim asortymentem sklepu:





Dzięki uprzejmości przemiłego Pana Tomasza, reprezentującego wydawnictwo Znak, otrzymałam na potrzeby recenzji kryminał "Zmowa milczenia" Katarzyny Pisarzewskiej. Książka jest już prawie przeczytana ;)

Zapraszam do zapoznania się z oferowanymi książkami:





W ramach współpracy ze Spadomowe otrzymałam:
- keratynę
- kwas hialuronowy roztwór 1%

Stale dbamy o rozwój naszego asortymentu. Posiadamy w ofercie naturalne surowce kosmetyczne oraz półprodukty SPA, pochodzące z najróżniejszych stron i zakątków świata.
Zależy nam również na tym, aby nasz sklep tworzyli z nami nasi Klienci, dlatego zachęcamy Państwa do dzielenia się z nami swoimi doświadczeniami, spostrzeżeniami oraz sugestiami. Wierzymy, że wspólnie stworzymy nasz sklep wyjątkowym miejscem.


Spadomowe oferuje wiele surowców kosmetycznych:





Ostatnią paczuszkę otrzymałam od Plazanet Cosmetics. Oprócz kosmetyków znalazłam w niej jeszcze ulotki informacyjne, które będą przydatne przy stosowaniu oraz długopis, kosmetyczkę, notesik i lusterko :) Z Plazanet będę testować:
- Revitalash Advanced
- olejek do ciała zwiększający sprężystość i młodość skóry Mama Mio 
- orzeźwiający żel dla aktywnych mięśni Mama Mio 
uelastyczniające masło do pielęgnacji skóry brzucha Mama Mio

Idea firmy PLAZANET powstała w 2005 roku. Oferujemy Państwu profesjonalne produkty renomowanych firm kosmetycznych. Specjalizujemy się głównie w produktach związanych z pielęgnacją i stylizacją paznokci.

Zapraszam na stronę Plazanet:


Revitalash:


oraz na Fanpage Mio:





A to paczucha kampanijna Talk Marketing. W środku znalazłam:

-przewodnik po kampanii
- ulotki
- 6 opakowań margaryny Rama z masłem (1 dla siebie, 5 dla znajomych)
- 1 opakowanie Rama z masłem i solą morską


Paczuszka o tyle mnie zaskoczyła, że nie była w żadnym kartonie, a Ramy były tylko w kuferkowatej torbie termicznej ;) 

Jeżeli nie ma Was jeszcze na TM to zapraszam do rejestracji:

Komentarze

  1. Gratuluje nowych współpracy kochana i życzę miłych testów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje kampanii z Ramy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne współprace :) ten obrus ma śliczny wzorek!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem już przyzwyczajona do tak tradycyjnych obrusów, ale podoba mi się też wzorek :)

      Usuń
  4. gratulacje współprac i przesyłek:) zazdroszczę kampanii Ramy:) ja nie mogę się nigdy zakwalifikować do Talk Marketing..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szkoda, że się nie dostałaś, ale trzymam za Ciebie kciuki przy kolejnej kampanii :)

      Usuń
  5. Fajne współprace,miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Rama przyszła w świetnej torbie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: