Wygrany konkurs u Martynki (sztuka pielęgnacji)


Ostatnio złapałam jakiś chwilowy fart (co u mnie rzadko się zdarza:P) :) Udało mi się wygrać konkurs, który organizowała +Martyna Ewa na swoim blogu :) W paczuszce znalazłam:
-Christopher Dark, Sexypose, Woda perfumowana (20 ml)
-Płatki mydlane do kąpieli,
-Isana, żel pod prysznic Vitamin & Joghurt (50 ml)
-Fenjal, kremowy żel pod prysznic (30 ml)
-Perfecta, intensywnie wygładzająca maseczka (8 ml)
-Marion, gorąca kuracja do włosów z olejkami x2 (po 10 ml)
-VitalDerm, Arganowy krem do twarzy mega nawilżający (5 ml)
-Beaver, Szampon głęboko odżywiający (60 ml)
-Beaver, Odżywka do włosów suchych i zniszczonych (40 ml)

Zapraszam Was do odwiedzenia bloga Martynki (znajdziemy na nim nie tylko świetne recenzje, ale i porady, DIY kosmetyczne, czyli wszystko co kobiety lubią najbardziej:)):


Dziękuję serdecznie kochana za wysyłkę :) :*

Komentarze

  1. brawa :) ps. uwielbiam te maseczki pertecty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich jeszcze szczerze mówiąc nie używałam, ale skoro są tak świetne to czas jej użyć :D

      Usuń
  2. Gratuluję :) super paczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ szybciutko paczuszka doszła :) Super, życzę miłego użytkowania :) Pozdrawiam i dziękuje za rekomendacje mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zdziwiona szybkością z jaką doszła :) Dziękuję Ci bardzo :*

      Usuń
  4. Serdecznie gratuluję wygranej! :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) A do siebie zapraszam nie tylko ba kakao, zapraszam też do obserwowatorów, bedzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: