Vouchery 5zł do La Lill- czyli darmowe zakupy za 10zł




Mam jeszcze dla Was 4 vouchery na 5zł do sklepu internetowego La Lill. Przypominam, że przy rejestracji i pierwszym logowaniu otrzymujecie dodatkowy kod o wartości 5zł. Kody się łączą, więc do wydania jest 10zł ;)
Jeżeli któraś z Was ma ochotę otrzymać ode mnie Voucher (w formie skanu) niech zostawi swój adres e-mail, na który go prześlę :)

Warto przy zakupach zwrócić uwagę na lakiery- 3,28zł/szt. Są trwałe i ładnie kryją (sama mam jeden i lada dzień go zrecenzuję:))
LAKIER DO PAZNOKCI "LMX" 12ml

Pilniczki zasługują także na uwagę, są bardzo tanie, wydajne (pilniki szklane kupimy już za 3,05zł!).

Pilnik szklany mały - Glasfeile #2437

Oliwkę La Lill testowałam i jestem z niej bardzo zadowolona. Mogę ją z czystym sumieniem polecić:
Oliwka do paznokci do skórek 15 ml #2531

Zapraszam do zapoznania się z szeroką ofertą sklepu La Lill:

Komentarze

  1. Ja poproszę :) karinasad89@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te pikniki :) a ile się płaci za przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zajrzeć do tego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie sklep super! niestety w moim przypadku zakupy sa niemozliwe ze wzgladu na wysylke

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli jeszcze się załapię to: globalnie.blog@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobry, a myślałam że będzie to bubel :)

      Usuń
  7. A czy ja bym mogła? Przymierzam się do zakupów i chętnie przyjmę kod :) - m.kalita@o2.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w wolnym czasie zajrzę do sklepu :]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: