Recenzja: Krem do ciała Tesori d`Oriente Hammam - eFiori


Po każdej kąpieli lubimy otulić się przyjemnym zapachem, który odżywi naszą skórę. Dziś porozmawiamy o kremie, który testuję dzięki uprzejmości Pani Sylwii z eFiori, który od razu podbił moje serce.

Kilka słów od producenta: Włoski krem do ciała Tesori d'Oriente Hammam to kosmetyk który powinniśmy stosować każdego dnia. Krem Hammam idealnie odżywia i nawilża skórę, jednocześnie przywracając jej naturalny wygląd. Zapach kremu jest niezwykle wyrazisty, a zarazem elegancki i zniewalający zmysły. Szlachetna mieszanka cennych esencji i ziół, sprawia że zapach Hammam, przenosi nas wprost do tradycyjnej tureckiej łaźni.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Kiedy otworzyłam paczkę to byłam zachwycona i krem już mi się spodobał. Opakowanie jest ładne, eleganckie i świetnie ozdabia łazienkę. Plastikowy słoiczek z aluminiową nakrętką, w rdzawo-brązowym kolorze jest śliczny i bardzo przypadł mi do gustu przez swoja oryginalność. Byłby to idealny prezent dla kobiety :) Słoiczek jest odkręcany. Nasz krem dodatkowo chroni plastikowe wieczko, które łatwo wyciągniemy. Moje wieczko główne niestety lekko się wgniotło podczas transportu.


Krem jest dość zbity, o barwie białej. Mimo gęstej konsystencji świetnie rozprowadza się po skórze. Zapach orientalny, bardzo wyrazisty, lekko słodki, ale nie mdły. Cechuje go elegancja i wykwintność. To właśnie zapach sprawia, że od razu poprawia mi się humor i czuję się zrelaksowana. Woń kremu długo utrzymuje się na skórze, uprzyjemniając długie wieczory.


Krem bardzo dobrze nawilża, szybko się wchłaniając. Skóra jest odżywiona i miękka w dotyku. Po depilacji i posmarowaniu nóg kremem Tesori d`Oriente Hammam brak jest jakichkolwiek podrażnień i zaczerwienień. Całe ciało jest gładkie i delikatne w dotyku. Miękkość i subtelność, jaką pozostawia krem jest bardzo przyjemna. Krem świetnie radzi sobie z suchą skórą, którą miewam czasami na nogach. Po suchej skórze pozostało wspomnienie :) Co ważniejsze- budząc się rano, nie narzekam na to, że suchość skóry znowu wróciła, bo efekt jest długotrwały. Wszelka szorstkość zniknęła. Nie pozostawia żadnych smug i nie brudzi ubrań. Dobrze koi i uspokaja kapryśność skóry. Przywraca jej ładny, zdrowy i naturalny wygląd. Jak dla mnie bardzo fajnie nadaje się do masażu- pachnie, nawilża i relaksuje :) Ja czasami używam go zamiast perfum na szyję, ponieważ zapach na prawdę zniewala i jest długotrwały.
W sklepie eFiori znajdziemy także perfum Hammam oraz wiele innych zapachów :) Szeroka gama zapachów gwarantuje, że każda z nas znajdzie coś dla siebie.


Moja ocena: 6+/6

Uczta dla naszej skóry i zmysłów ;)

Komentarze

  1. Wygląda bardzo orientalne. Świetnie, że tak dobrze się u Ciebie sprawdza! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemną ma konsystencję:) ja musze uważać z zapachami więc nie wiem czy by mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten zapach powinien spodobać sie nawet najbardziej wybrednym konsumentkom :)

      Usuń
  3. Nigdy go nie miałam, chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie bardzo przyciąga wzrok, śliczne :) Chciałabym powąchać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kremem jeszcze się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znów kosmetyk, którego nie znam; nie widziałam i nigdy nie słyszałam :) Jesteś kompanią nieodkrytych cudów :))

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne opakowanie, kremik godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jest po prostu piękny z opakowania, jak i zapachu i działania :)

      Usuń
  8. Potwierdzam. Przepiękny zapach. Ale jeśli chodzi o masaż ,to ja miałam olejek do ciała i włosów z tej serii.... dziewczyny, mówię wam uczucie luksusu i pełnego relaksu gwarantowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek do ciała i włosów może być równie cudowny, dodatkowo pozostawi przyjemnie gładką skórę :)

      Usuń
    2. Olejek do masażu również mamy w naszej ofercie :)

      Usuń
  9. Byłby idealnym prezentem dla mamy na Święta, muszę się nad tym zastanowić. Lepszy jeden konkretny produkt niż sterta bubli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne opakowanie, niestety nie stosuje jakos tego typu kosmetykow, ale kiedys bedzie trzeba sprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: