Recenzja: Naklejka ścienna - AKatja


Bardzo lubię ozdoby także te ścienne. Dzisiaj o oryginalnej dekoracji ściany Pracowni Dekoracji AKatja :)

Kilka słów od producenta: Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu
Naklejki ścienne lub szablony malarskie z cytatem, napisem, to wyjątkowe i oryginalne dekoracje ścian. Duży napis ozdobną czcionką wzbogaci wnętrze, nada indywidualny charakter zarówno w pokoju młodzieżowym jak i korytarzu, salonie. Nalepka naklejona zarówno na płytki jak i na ścianę sprawi, że monotonna powierzchnia zyska nowy wymiar. Napisy doskonale wyglądają również na drzwiach szafie lub suficie...
Wzór możemy wyciąć jako nalepkę w wybranym kolorze lub jako jednorazowy szablon malarski - do malowania.

Na całą naklejkę naklejona jest folia transportowa ułatwiająca naklejenie naklejki w całości, jednak można bez trudu rozciąć elementy nożyczkami i naklejać według własnej kompozycji.
Jeśli odpowiada Ci wzór, ale potrzebujesz inny niż dostępny rozmiar - skontaktuj się z nami - na zamówienie dostępne inne rozmiary!


Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Do recenzji wybrałam sobie cytat, w kolorze turkusowym, matematyka i filozofa Blaise Pascala, którego słowa zawsze jakoś do mnie trafiają (może dlatego, że mam w sobie coś z romantyka?) ;) Naklejka była naklejona na bezbarwnej foli transportowej, z drugiej strony oklejona białym śliskim papierem. Folia transportowa bardzo ułatwia naklejenie na ścianę. W całości oczywiście tego nie zrobiłam, bo szablon był duży, lecz wycinałam po jednym słowie. Naklejanie było bardzo proste. Wystarczyło, że odkleiłam biały papier, przyłożyłam naklejkę na foli do ściany, wygładziłam i odklejałam folię. Jednak przy odklejaniu naklejki od białego papieru należy uważać, aby nie została na nim żadna litera. U mnie zostało "Z", czego najpierw nie zauważyłam. Doklejałam, więc ją "ręcznie" i wyszła mi oczywiście krzywo :( 


Naklejka na ścianie od razu po wejściu do pokoju rzuca się w oczy. Przyznam, że jest to oryginalna dekoracja ściany, "nieoklepana" tak jak obrazy :) Naklejką z cytatem możemy nadać indywidualnego charakteru naszemu pokojowi, sypialni itp. Napis może i utożsamiać nasz charakter. Naklejka dodaje urokowi wnętrzu, ściany nie są monotonne. Naklejkę możemy nakleić również na sufit, drzwi i inne powierzchnie. Mamy także spore pole do popisu wybierając kolor, bo AKatja oferuje ich wiele,a do tego możemy dobrać sobie cyrkonie na naklejkę :) Ale to nie wszystko... mamy także inne naklejki np. na laptopa, deskę sedesową, czy kabinę prysznicową- nic tylko dekorować! Muszę również nadmienić, że naklejka na kabinę prysznicową czy laptopa może być także naklejona na ścianę.

Moja ocena: 6/6

Obraz poszedł w kąt :)

Komentarze

  1. Fajny bajer :) Idealny do nowoczesnego wystroju wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna dekoracja i piękny cytat :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo nowoczesna dekoracja bardzo mi sie podoba :)
    zapraszam na konkurs wygraj plaszczyk bedzie mi milo jak wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle :) Lubię oryginalne rozwiązania ścienne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie dawno kupiłam naklejki na ścianę i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten cytat :) przemawia do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Naklejka super przyznam. Nie wiedzialam o czymś takim ;-). Ładnie to wygląda na ścianie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do niedawna nie wiedziałam, że takie bajerki istnieją :)

      Usuń
  8. Świetny napis i super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł na dekorację ściany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa dekoracja, pomysłowo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już od 4 lat mam naklejkę na ścianie i nic się z nią nie dzieje :)
    Fajny post :)

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się napisy na ścianach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widze by "z" było krzywo ;p
    naklejka świetnie wyglada!!!

    Dołączam do grona stałych bywalców ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. może i ja się skusze na jakąś naklejkę :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: