Recenzja: Dekoracyjny odświeżacz powietrza Home Nature - Pachnąca szafa


Uwielbiam kiedy po mieszkaniu roznosi się przyjemny i naturalny zapach. Wszelkie chemiczne odświeżacze w sprayu poszły do kosza od kiedy mam dekoracyjny odświeżacz Pachnącej szafy :)

Kilka słów od producenta: Dyfuzer ozdobiony kompozycją z suszonych roślin to idealne połączenie natury i nowoczesnej formy. Ręcznie zbierane i specjalnie przygotowane rośliny, umieszczone wewnątrz flakonika z esencją zapachową i rattanowymi patyczkami sprawiają, że  jest on idealną ozdobą każdego wnętrza.
Dostępne zapachy: Wanilia & Czerwony Pieprz, Bergamotka & Jedwab, Jaśmin & Len.

Więcej informacji: >KLIK<




Moja opinia: Do przetestowania otrzymałam wersję zapachową jaśmin i len. Do wyboru mamy jednak jeszcze wanilię z czerwonym pieprzem oraz bergamotkę i jedwab. Produkt zapakowany w białe pudełeczko, przywołujące na myśl delikatność. Opakowanie jest przystosowane specjalnie do dyfuzera, dzięki czemu nie "lata" on po całym pudełku. Okrągła dziura po boku ukazuje nam już piękno odświeżacza przed zakupem. Myślę, że taki odświeżacz byłby przyjemnym, praktycznym i pachnącym prezentem.


"Złożenie" odświeżacza jest bardzo proste. Wystarczy otworzyć buteleczkę i umieścić w niej rattanowe patyczki- i to wszystko :)


Odświeżacz jest piękna ozdobą praktycznie każdego pomieszczenia w domu. Jego design pozwala go postawić na każdej półce, komodzie, gdzie tylko chcemy :) 


Zapach jest delikatny, nienachalny, naturalny. Połączenie jaśminu i lnu daje bardzo przyjemny zapach, który roznosi się po całym pomieszczeniu. Wchodząc teraz do pokoju zawsze czuję się nim otoczona. Czując lekkość tego zapachu zawsze poprawia mi się nastrój. Kompozycja lnu i jaśminu oraz esencji zapachowej daje poczucie komfortu i spokoju. Zapach kojarzy mi się z naturą, czując go myślami jestem na łonie natury. Zapach nie zanika, cały czas jest wyczuwalny, oby odświeżacz się szybko nie skończył :)


Moja ocena: 6/6

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: