Recenzja: 100% Argan Oil Bio - (50 ml) Atomizer - Olejek Arganowy Bio - ArganGroup


Najlepsze lekarstwo na suche włosy? Olejek arganowy bio :)

Kilka słów od producenta: Olej arganowy ArganGroup to - 100% Argan Oil Bio - naturalny kosmetyczny olej roślinny z orzechów arganowych. Pochodzi z ekologicznych upraw w Maroku. Pozyskiwany metodą tłoczenia na zimno. Posiada pięć certyfikatów potwierdzających jego najwyższą jakość. Konfekcjonowany przez firmę ArganGroup w szklane, ciemne opakowania, które zapewniają  mu zachowanie wszystkich cennych właściwości przez cały okres użytkowania. Elegancka butelka z atomizerem, o anatomicznym kształcie, łatwo dopasowuje się do dłoni, dając wysoki komfort użytkownikowi. Olej arganowy jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe (80%), Omega-9, Omega-6 i Omega-3. Zawiera też dużą dawkę witaminy E, w postaci kompleksu tokoferoli. To właśnie dzięki witaminie E oraz związkom fenolowym (głównie kwasu fenolowego), wykazuje intensywne właściwości antyoksydacyjne.  Zawarte w oleju antyoksydanty chronią strukturę skóry przed zniszczeniami powodowanymi czynnikami zewnętrznymi. Olej arganowy wykazuje również działanie przeciwzapalne, łagodzące i sprzyja gojeniu, dzięki obecności fitosteroli, w tym głównie spinasterolu. Skwalen i nienasycone kwasy tłuszczowe wspomagają regenerację bariery hydrolipidowej naskórka oraz uzupełniają niedobory składników tłuszczowych w skórze, w tym cennych ceramidów stanowiących cement komórkowy. Dzięki temu olej wykazuje skuteczne działanie przeciwstarzeniowe, wpływając na odpowiednie nawodnienie, elastyczność, odżywienie i odnowę komórkową oraz złagodzenie procesów zapalnych. Olej arganowy wspomaga również regulację pracy gruczołów łojowych.

Więcej informacji: >KLIK< 


Moja opinia: Produkt zapakowany w tekturowe pudełko w odcieniu czarnym. Złote napisy pięknie komponują się z całością. Na opakowaniu znajdziemy najważniejsze informacje takie jak zastosowanie, właściwości oraz krótki skład (a właściwie skład jednoskładnikowy :)). Możemy również zobaczyć, że produkt otrzymał wszystkie pięć certyfikatów dostępnych dla tego produktu.


Buteleczka bardzo elegancka, przyjemna kształtem, idealnie dopasowuje się do dłoni i nie wyślizguje. Wykonana z solidnego szkła. Ciemna buteleczka ma za zadanie zachowanie wszystkich właściwości olejku arganowego przez cały okres użytkowania, aż do ostatniej kropli. Aplikacja w formie pryskanej (atomizer) jest bardzo wygodna, ułatwia szczególnie aplikację na włosy oraz twarz. Nie musimy tłuścić rąk przy "nakładaniu" olejku :)


Jak wspomniałam wcześniej olejek aplikuję przede wszystkim na włosy. Najczęściej olejuję je "na mokro" od połowy ich długości do końca. Włosy po umyciu są dużo milsze w dotyku, bardziej miękkie. Pięknie się błyszczą i lśnią zdrowiem. Przy regularnym stosowaniu stają się odżywione na dobre. Końcówki przestały się rozdwajać. Przy wietrznej pogodzie stosuję go także na same końcówki w małej ilości, jako tarczę ochronną na włosy. Kilka "psików" dodałam także do odżywki i szamponu, dzięki czemu włosy po każdym myciu zyskują na blasku i charakteryzują się brakiem szorstkości. Przy czym doza olejku dodana do kosmetyków do włosów nie wpływa na ich przetłuszczanie i nie obciąża ich.
Przy oparzeniach (które ostatnio co jakiś czas mi się zdarzają) lub alergiach skórnych przynosi świetne  ukojenie. W takich sytuacjach skóra jest ukojona. Zaczerwienienia znikają i ustępuje pieczenie lub swędzenie. 
Stosuję go również czasami zamiast oliwki do paznokci, które są mocne, elastyczne, nie łamią się. Skórki są zmiękczone i łatwiej się ich pozbyć (albo nie ma potrzeby żeby się ich pozbywać, ze względu na to, że nie są widoczne :)).


Przy suchej skórze zdarza mi się zastosować odrobinę olejku. Suche partie ciała stają się gładkie i miękkie jak aksamit. Z powodzeniem zmiękcza szorstką skórę. Stosuję olejek także na starą bliznę na kolanie, której dorobiłam się jako może 8-letnie dziecko (stare dobre czasy, bez trosk ;)). Po miesiącu stosowania blizna jakby lekko się spłyciła i odrobinkę zmalała, cudów się nie spodziewam, ale trzymam kciuki, że będzie jeszcze mniejsza :)
Wzbogacam także kremy do twarzy olejkiem arganowym. Skóra po zastosowaniu wygląda zdrowiej, staje się odżywiona, promienna. No i lekko rozjaśnia skórę, co ja bardzo lubię :)


Prócz tego olejek arganowy spłyca zmarszczki, wspomaga leczenie skóry trądzikowej. Nawilża dogłębnie. Ujędrnia, a także odmładza. Jeżeli mamy tatuaż to olejek przyda się do utrwalania i pielęgnacji go. 
Olejek jest także świetny do masażu :) Nie tylko się zrelaksujemy przy masażu, ale i będziemy mogły pochwalić się przyjemnie gładka i nawilżona skórą. 


Nie mam żadnych zastrzeżeń :)

Moja ocena: 6/6

Komentarze

  1. uwielbiam olejki! na plus atomizer ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam małą buteleczkę, taka wersja bardzo mi się podoba.
    A mój psiak był dzisiaj kastrowany z podejrzeniem raka :(. Niestety młody już nie jest. Wieczorem jadę po niego do lecznicy. Wet mówi, że operacja poszła w porządku. Trzeba jeszcze będzie czekać na wyniki badań wycinków ale przerzutów raczej nie ma :)
    Dzięki za zainteresowanie :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, biedactwo :( Trzymam kciuki, że będzie bez przerzutów :*

      Usuń
  3. Ma bardzo wiele zastosowań z tego co widzę! :)
    Pozdrawiam,
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam, super, że ten ma atomizer :) to ułatwia sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie wykończyłam mój ukochany olej kokosowy więc chętnie wypróbuje coś nowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma bardzo profesjonalny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma bardzo profesjonalny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym go mieć ;) jeszcze w dodatku z atomizerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prócz efektu jest przez atomizer wygodny w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Duży plus za atomizer! Przydałby mi sie taki olejek :) fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  12. oooooo musze go miec :D nie tylko za zastosowanie, ale jestem wzrokowcem (niestety dla mojego portfela) i mam bzika na punkcie ladnych opakowan :D haha :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie przepadam za olejkami :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: