Recenzja: Cynamonowy Raj - Ziarenkowo


Dzisiaj na szybko o wspaniałej mieszance, którą każda Pani domu powinna mieć w kuchni :)

Kilka słów od producenta: Prażone ziarna słonecznika i sezamu, orzech arachidowy kostka + cynamon, kardamon, goździki / 300 gramów
Cynamonowy Raj to starannie dobrana kompozycja prażonych ziaren i korzennych przypraw, dzięki której Wasze desery, lody, jogurty i ciasta zyskają nowy, niepowtarzalny smak.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Mieszanka zamknięta w foliowej tutce. Tak jak przy poprzedniej mieszance podoba mi się kolorystyka etykiet. Widzimy na niej laskie cynamonu oraz ziarenka, czyli to co znajdziemy w naszej mieszance :)


Ziarenka spakują wspaniale same- do podjadania. Nuta cynamonu i kardamonu nadaje przyjemnego lekko słodkiego smaku. Zamiast zakupić jogurt smakowy lepiej kupić jogurt naturalny i dosypać ziarenek. Jest to dużo zdrowsze i jakie pyszne! Mieszankę wykorzystałam także do deserów lodowych. Wystarczy posypać je ziarenkami. A jak najdzie nas ochota na zrobienie lodów samodzielnie to warto zamiast słodkich bakalii dosypać Cynamonowego Raju :)


Jakiś czasz temu przygotowałam ekspresowe ciasteczka z dodatkiem mieszanki. 3 szklanki mąki posiekałam z masłem. Dodałam szklankę cukru pudru, torebkę cukru waniliowego i dwa żółtka i zagniatałam. Nie wstawiałam już ciasta na pół godziny do lodówki, bo się spieszyłam, więc szybko nagrzałam piekarnik do 170 stopni, nasmarowałam blachę masłem. Nie bawiłam się także w wykrawanie, tylko małe kuleczki "rozgniatałam" na blasze, posypywałam ziarenkami, wstawiałam do piekarnika i piekłam do zarumienienia.


Podczas pieczenia poczułam święta, zapach cynamonu i kardamonu roznosił się po całym domu. Ciasteczka świetnie smakowały z dodatkiem ziaren, nabrały innego, piernikowego smaku ;) Dlatego kiedy będę piekła pierniki na pewno dodam odrobinę Cynamonowego Raju do ciasta :)


Ziarenka wykorzystałam także przy pieczeniu Marcinków :) Dodałam odrobinę posiekanych ziaren do masy makowej oraz po polukrowaniu posypywałam posiekaną mieszanką ziarenek :) Wyszło na prawdę smacznie :)
Słonecznik zawarty w mieszance jest bogactwem źródła witaminy E i cynku, sezam natomiast magnezy, wapnia i białka. Arachidy obniżają poziom cholesterolu, natomiast cynamon wspomaga pracę mózgu, działa przeciwzapalnie i antynowotworowo. Kardamon wspomaga procesy trawienne i wspomaga przemianę materii, a goździki działają antywirusowo i antybakteryjnie.

Moja ocena: 6/6
Pysznie i zdrowo!

Komentarze

  1. Lubie chrupaf ziarenka;-). To cos dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszanka świetnie wygląda w ciastkach i napewno jest pyszna
    Gdzie mogę taką kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczna mieszanka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają zachęcająco, podziel się! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha,uwielbiam ciasteczka z dodatkiem takich smakołyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z jogurtami przedni, te smakowe ze sklepu są przesłodzone i owoców tyle mają co kot napłakał :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, a jogurty z rzekomymi ziarnami za to są papką :/

      Usuń
  7. Ależ muszą wspaniale pachnieć takie domowe ciacha! Darmowy odświeżacz powietrza o zapachu... Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tymi marcinkami, to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciacha wyglądają apetycznie :)

    ____________
    a Ty? bierzesz już udział w rozdaniu? Do 30.11. możesz wygrać bon na ubrania i akcesoria :) zajrzyj na mojego bloga, tam znajdziesz szczegóły ;) pozdrawiam i zapraszam.

    http://wyprobuj.blogspot.com/2014/10/konkurs-wygraj-bon-o-wartosci-100-do.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu widzę jakieś pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie mieszanki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Yummmy!! It looks delicious doll!! Thanks for share!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  13. Noo nieźle :) strasznie ciekawe te produkty ziarenkowe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze o tym nie slyszalam, warto sprobowac!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: