Recenzja: Nikwax Down Proof - impregnat do kurtek puchowych


Było już o praniu okrycia zimowego z pomocą produktu Down Wash, więc czas przejść do kroku drugiego- impregnacji :)

Kilka słów od producenta: 
  • Nadaje / odnawia zdolność do nieprzepuszczania wody i „oddychania” tkanin
  • Utrzymuje właściwości termoizolacyjne, pozwalając cieszyć się poczuciem ciepła
  • Minimalizuje przyrost wagi odzieży i sprzętu na skutek jej nasiąkania wodą
  • Przedłuża okres stosowania sprzętu i optymalizuje jego zachowanie w deszczu
  • Bezpieczny w użyciu do każdej odzieży i sprzętu wypełnionego puchem i pierzem
  • Łatwy użyciu - może być stosowany w pralce automatycznej
  • Pozostaje bez wpływu na wygląd zewnętrzny
  • Na bazie wody - bezpieczny dla środowiska naturalnego, ulegajacy biodegradacji, niepalny, bezpieczny w użyciu
  • Nie zawiera fluorokarbonów
  • Gwarancja trwałości producenta obejmuje 4 lata
Więcej informacji: >KLIK<



Moja opinia: Podobnie jak Nikwax Down Wash produkt zapakowany jest w wygodną plastikową butelkę z zakrętką, która ułatwia otwieranie produktu. Na opakowaniu znajdziemy wszystkie niezbędne informacje. Dodatkowym zabezpieczeniem jest plomba.


Down Proof posiada charakterystyczny zapach, który ulatnia się zaraz po praniu. Kurtka znowu zaczęła "oddychać", podczas deszczu nie czuję, że "paruję" pod ubraniem. Impregnat utrzymuje właściwości termoizolacyjne, nie mam więc obaw, że zmarznę jak już nastaną mrozy :) Właściwości przeciwdeszczowe zostały odnowione, kurtka praktycznie w ogóle nie nasiąka podczas deszczowych dni, a ja mogę cieszyć się suchością. Produkt przedłuża żywotność odzieży i ładnie ją odnawia. Nie pozostawia żadnych śladów ani osadu. Nie zmienia także odcienia. Produkt jest wyprodukowany na bazie wody. Jest bezpieczny dla środowiska. Puch w kurtce po praniu ani się nie przemieścił, ani nie zmechacił.


Moja ocena: 6/6

Komentarze

  1. ciekawy produkt nie wiedzialam ze cos takiego istnieje co do kurtek puchowych to nie mam :) we wloszech max kamizelke futrzana zakladam na kurtke jesienna :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/fur-vest.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy się z nim nie spotkałam , ale wynalazek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że produkt jest bardzo skuteczny! Super, że po raz kolejny nie zawiodłaś się na produktach tej firmy, wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie produkty Nikwax bardzo dobrze się sprawdzają :)

      Usuń
  4. słyszałam o tego typu produktach ale sama jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie produkty są przydatne. Na tą firmę jeszcze nie trafiłam, ale będę miała na uwadze. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Takie produkty sprawdzą się w każdym domu :)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O firmie NikWax słyszałam ale o tym impregnacie już nie. Jak dobrze zrozumiałam wsypuje jak proszek i piorę kurtkę puchową ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy produkt. Sprawdzilby sie do butow?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: