Recenzja: Zapachy Tesori d`Oriente (Białe piżmo, Egipt, Jaśmin jawajski) - Saluti


Dzisiaj chciałam przedstawić trzy z siedmiu zapachów perfum, które testuję dzięki uprzejmości Saluti.pl. Do próbek perfum dostałam także listę zapachów.


Zapachy, które otrzymałam zaznaczyłam na niebiesko. Opiszę dzisiaj pierwsze trzy, czyli numer 1, 3 i 7 :)


Białe piżmo/ Muschio Bianco:

Pełnowartościowy produkt:

Kilka słów od producenta: Posiada intensywnie piżmowy, ambrowy i harmonijny zapach. Aromatyczna woda produkcji włoskiej stworzona została na bazie  najwyższej jakości, wyselekcjonowanych esencji.
Zapach: subtelny i długotrwały, a zarazem kuszący, bardzo ładnie rozwijający się na skórze.
Zwraca męską uwagę - działa jak afrodyzjak.
Więcej informacji: >KLIK<
Moja opinia: Zapach białego piżma (jak i jego nuty w perfumach) jest jednym z moich ulubionych. Delikatny, lekko pudrowy zapach tego perfum, z subtelną nutą ambry, przywodzi na myśl łagodność kobiety. Zgodność esencji utożsamia powab. Lekko słodki i przyjemny dla nosa. W żadnym razie nie jest duszący, wręcz uspokajający. Połączenie wyrazistości i lekkości. Wystarczą dwa psiknięcia, by otulić się zapachem białego piżma. Trwałość oceniam na plus. A jak z obietnicą działania jak afrodyzjak? Zalotność zapachu sprawia, że bardzo podoba się mężczyznom :) Faktycznie zwraca uwagę męską, perfumując się nim udało mi się zasłyszeć "ładnie pachniesz".
Moja ocena: 6/6

Egipt/ Aegyptus:
Pełnowartościowy produkt: 

Kilka słów od producenta: Nowy zapach Niebieskiej Lilii Nilu. Kompozycja kwiatowego zapachu zapewnia świeżość i doskonałe samopoczucie . Wzbudza najczystsze i głębokie emocje, których trzeba doświadczyć
Wzbudza najczystsze i głębokie emocje, których trzeba doświadczyć.
Więcej informacji: >KLIK<
Moja opinia: Bardzo oryginalny zapach, wręcz nie do podrobienia. Jest piękny, spotkałam się z taką kompozycją po raz pierwszy. Myślałam, że będzie to kolejny delikatny zapach kwiatowy, ale pomyliłam się. Zapach jest bardzo wyrazisty, mocniejszy od typowych kompozycji kwiatowych. Nie kręci w nosku, nie przyprawia o ból głowy. Po prostu idealny. Słodki, ale nie mdły. Kojarzy mi się z uroczą kobietką, pełną miłości. Idealny na co dzień. Stworzony dla każdej z nas. Będąc wśród koleżanek często pytają co to za zapach.
Moja ocena: 6/6

Jaśmin Jawajski/ Jasmin di Giava
Pełnowartościowy produkt:

Kilka słów od producenta: Kwiat jaśminu, nazywany przez mieszkańców Indii "światłem księżyca", jest bogaty w cenne olejki eteryczne.

Jego tajemniczy i uwodzicielski zapach charakteryzuje ciepła, słodka i kwiatowa nuta.
Więcej informacji: >KLIK<
Moja opinia: Zapach słodki, ciepły a zarazem dość ciężki. Na początku nie mogłam przestać go wąchać, coś mi przypominał, jednak do teraz nie potrafię sobie przypomnieć co. Bardzo tajemniczy, uwodzicielski. Przypadnie do gustu każdej kobiecie. Ostatnio siedząc w OKW na wyborach, jeden z chłopaków, z którym byłam, powiedział, że zapach bardzo pasuje do mnie- jest równie zagadkowy i nie do odkrycia jak ja. Zapach ma coś w sobie. Coś, co bardzo przyciąga. Coś, co chcielibyśmy odkryć, ale nie możemy. Jest prawdziwą ucztą dla naszego zmysłu powonienia. 
Moja ocena: 6/6

Komentarze

  1. mi pewnie spodobałby się Jaśmin Jawajski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu przez komputer nie możemy czuć zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaś uwielbiam nuty pizmowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. gama zapachów jest na tyle szeroka, że pewnie każda z Was znajdzie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama od czasu do czasu używa Tesori d`Oriente. Zawsze jej ciocia zapas z Włoch przywozi :) mają na prawdę świetne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcialabym w swoje lapki dostac egipt!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: