Recenzja: Nożyczki do paznokci, wygięte - KillyS


Ładne paznokcie zaczynają się od dobrych nożyczek :)

Kilka słów od producenta: Nożyczki ze stali nierdzewnej do użytku profesjonalnego i domowego. Stabilne, dobrze wyprofilowane, wygięte ostrza, z łatwością obcinają twarde paznokcie. Poręczne, dzięki dużym, wygodnym uchwytom. 


Moja opinia: Nożyczki zamknięte w opakowaniu tekturowym, z przezroczystą wstawką, przez którą widzimy nożyczki w całej okazałości. Znajdziemy na nim wszystkie niezbędne informacje oraz poradę :)


Nożyczki są solidne, mocne, wykonane ze stali niklowanej chromowanej. Nie ma mowy aby rozpadły nam się, bo charakteryzuje je wysoka wytrzymałość. Dzięki obróbce antykorozyjnej mamy pewność, że nie zardzewieją :) Rączka jest matowa, wygodna. Nożyczki posiadają duże uchwyty, ale świetnie się nimi operuje. Ostrza są wygięte, dobrze wyprofilowane, co ułatwia obcinanie paznokci. Są ostre i dają radę obciąć najbardziej twardą płytkę paznokcia. Nożyczki zapewniają precyzyjne obcinanie paznokci. Obcinanie paznokci jest bezpieczne, nie ma możliwości żeby się ukłuć. Używam ich z rodziną od jakiegoś czasu i nie zauważyłam, aby były chociaż w najmniejszym stopniu mniej ostre. Ja ich używam także do obcinania skórek, wygięte ostrza dobrze się do tego nadają i nie okaleczają przy tym palców.


Moja ocena: 6/6

Komentarze

  1. Przydałyby się porządne nożyczki... moje już nie współpracują ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buu, jak moje nie chciały już współpracować kiedyś to mi zadziory robiły :(

      Usuń
  2. Bardzo fajna współpraca, przydałyby mi się!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bardzo podobne nożyczki i bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo solidnie :) Takie nożyczki powinny być w każdej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to w sumie nie obcinam paznokci :D Przypiłowuje je jedynie ;) Do usuwania skórek używam wycinacza do skórek z kopytkiem ;) Jednak nożyczki wyglądają na bardzo solidne i ostre :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obcinam jak się rozdwoją ;) Wycinacz z kopytkiem jest bardzo wygodny :)

      Usuń
  6. Niestety muszę obcinać pazurki, aby lepiej rosły bo lubią się czasem rozdwoić. Robię to obcinaczem niestety, bo nożyczek nie umiem obsługiwać jeśli tyczy się to paznokci. A nożyczki widać, że solidna robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcinacz jest w zasadzie wygodniejszy, ale nożyczki bardziej precyzyjne :)

      Usuń
  7. Mam chyba takie same :) Pozdrawiam i zapraszam cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Do wygrania 30$! ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2014/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie stosowałam nożyczek

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam ostatnio jakiś fajnych nożyczek, więc dziękuję ślicznie za ten post :) Przydał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają na bardzo porządne, co zresztą zauważyłaś i Ty :) wcześniej nigdy nie zauważyłam tej marki w drogeriach, zacznę chyba wypatrywać :) pozdrowienia dla Bydgoszczanki, moje miasto do którego zawsze mam sentyment, mimo ze juz nie mieszkam :))
    Dodaje do obs!

    Nie znam tej marki, a hybrydami i generalnie nowinkami do paznokci wręcz się pasjonuje ^^
    Czekam zatem na recenzje :))

    Dodaje do obs!


    Było by mi niezmiernie miło, gdybys znalazła czas i zajrzałą też do mnie :)
    weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ją wypatrzeć :) Uciekłaś do większego miasta? Ja mam do niego sentyment, ale z drugiej strony bardzo go nie lubię, bo wiele miejsc przywołuje na myśl przykre wspomnienia. Taki paradoks :)
      Zaraz wpadnę do Ciebie :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ja też, ale nie lubie tylko piłowac, wolę delikatnie przyciąć :)

      Usuń
  12. Musze sobie kupić właśnie jakieś ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: