#Sznaps i jest okazja! Testowanie z Ambasadą trendów :)


W poniedziałek dotarła do mnie przesyłka z Ambasady Trendów. Pierwszy raz dostałam się tam do kampanii :) W środku znalazłam nowość na rynku alkoholowym- 0,5l #Sznapsa Jabłkowego oraz małą buteleczkę gruszki. Ale zaraz... pudło ma drugie dno! A tam dodatkowe 4 gruszki i 5 Freshów :) 
Dobrze się składa, bo impreza rodzinna tuż, tuż, więc będziemy testować :)

Z tego co zauważyłam szykuje się kampania związana z maluszkami, jeżeli nie ma Was jeszcze na Ambasadzie Trendów to zapraszam:

Komentarze

  1. też testuję :) super zapakowali!... aż chce się pić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie pochwaliłaś się? :P Zaiste, zapakowane świetnie :)

      Usuń
  2. oooo też chcę taką paczuszkę... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile dobroci ;D chociaz za wodka nie ptzepadam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zdarzyło mi się w czerwcu smakować gruszki- nie jest mocna w smaku i zawartość alkoholu niższa- 24% :)

      Usuń
  4. miłego testowania ^^
    julka-paulinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miła paczka :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: