Recenzja: Lakier do paznokci "LMX" - La Lill


Czy tanie znaczy słabej jakości? La Lill pokazuje, że nie! :)

Kilka słów od producenta: Lakiery stworzone na bazie wyselekcjonowanych wysokiej jakości składników, charakteryzują się:
- wysoką intensywnością koloru
- idealnym kryciem
- bardzo szybkim schnięciem
- średnią gęstością i precyzyjnym pędzelkiem – co ułatwia malowanie!
Doskonale przylegają do podłoża zarówno na naturalnej płytce paznokcia jak też na żelu, akrylu, odżywkach i preparatach podkładowych.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Lakier o dość dużej pojemności- 12ml. Buteleczka w kształcie dzbanka jest bardzo oryginalna. Pędzelek dość mały, początkowo nie mogłam się do niego przyzwyczaić, ale z czasem przyzwyczaiłam się. Bardzo dobrze się nim operuje. Otrzymałam kolor pomarańczowy, bardzo soczysty :)


Przyznam szczerze, że poddałam się stereotypowi i myślałam, że lakier będzie klapą. Jak ja się pomyliłam! Przy nakładaniu pierwszej warstwy lakier delikatnie smuży, jednak po nałożeniu drugiej mamy idealnie gładką płytkę, bez smug prześwitów itp. Na plus jest także ekspresowe wysychanie lakieru. 
Co u mnie okazało się najważniejsze- trwałość. Spodziewałam się, że lakier dość szybko będzie odpryskiwał i ścierał się... ale nie! Lakier zaczął dopiero odpryskiwać po tygodniu! Jestem w pozytywnym szoku. Końcówki także u mnie się nie ścierały, co jest dla mnie wielką niespodzianką. Lakier nie odbarwia dodatkowo płytki. 

Moja ocena: 6+/6
Produkt stał się dla mnie hitem i ulubieńcem :)

Komentarze

  1. Prawdziwa pomarańcza :) bardzo optymistyczny kolor :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor fajny choc chyba nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze bardzo ładny lakier i taki mega jesienny kolor!

    Zapraszam do obserwacji z rewanżem :)
    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek :)

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kolorek, ale chyba nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też tak myślałam na początku, ale okazał się delikatny :)

      Usuń
  6. nie mój kolorek :) ale fajnie, że jakościowo dobrze wypada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek :) ale w słoiczku wygląda jak żółty

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialam do czynienia z tymi lakierami ani nigdzie ich nie spotkalam, ale podobno maja tez hybrydy w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: