Zdrowe i mocne włosy z Priorin Extra!


Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić swoimi spostrzeżeniami na temat suplementu diety Priorin Extra. 3 miesięczną kurację otrzymałam dzięki współpracy z Bayer. I Wy mogłyście wygrać 3 miesięczną kurację :) Pisałam Wam o tym tutaj: >KLIK<.



Kapsułki są dość spore, brązowe. Mimo swoich rozmiarów nie ma żadnego problemu, aby je połknąć. Kiedy trzymamy je w buzi są jakby lekko słodkie. Nie byłabym sobą, gdybym nie dowiedziała się co jest w środku, dlatego musiałam jedną kapsułkę rozgryźć :P W środku kapsułka jest płynna, oleista.


Po trzech tygodniach stosowania moje włosy były dłuższe o dwa centymetry, co mnie bardzo zszokowało (zauważalne było po odroście). W następnym miesiącu urosły o 1,5 cm, a w trzecim już normalnie, czyli o około 1 cm. Po zaczęciu kuracji Priorin Extra faktycznie mniej włosów zaczęło wypadać, co było widać podczas ich mycia oraz szczotkowania. Stały się lekko grubsze i mocniejsze. Najbardziej jednak cieszy mnie baby hair! :) Pojawiło się bardzo dużo nowych włosków, które najbardziej są widoczne w okolicy linii czoła i włosów. W tej chwili niektóre są jeszcze króciutkie, a inne mają już około 3-4cm. U góry głowy jakieś 2 miesiące temu często odstawał mi lekki meszek, a i mama podczas farbowania zauważyła, że wyrasta mi dużo nowych włosków :) 
Cena jest troszkę wysoka, bo za opakowanie zapłacimy około 80zł, czyli cała kuracja wyniesie nas ponad 250zł. Polecam jednak je wypróbować w gorszym okresie dla włosów ;)
Dostępny jest także szampon Priorin Extra, który będzie świetnym dodatkiem w trakcie kuracji.

Moja ocena : 6/6

Komentarze

  1. Troszkę droga taka kuracja ale najważniejsze, że są efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuracja jest droga, przyznam szczerze, że gdyby nie współpraca to pewnie bym nie kupiła w ciemno :) Ale teraz wiem, że warto :)

      Usuń
  2. Ja też byłam w miarę zadowolona z tych tabletek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez testowalam i jestem milo zaskoczona. Postanowilam przedluzyc kuracje bo jednak wlosow po ciazy w 3 miesiace nie uratujemy w 100%. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, po ciąży nie da się szybko włosów uratować. Trzymam kciuki i za chwilę wpadam :)

      Usuń
  4. Baby hair są czyli są i efekty :) Świetna wiadomość! Nie miałam z nim do czynienia, alewiem komu mógłby się spodobać taki prezent, także dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super że jesteś zadowolona, szczerze powiedziawszy zaskakuje mnie to bo sama jakoś nie bardzo wierzę w działanie suplementów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam takie samo spojrzenie jak i Ty, dopóki nie wyskoczyły baby hair :)

      Usuń
  6. Po suplementy sięgam bardzo rzadko, ale będę miała na uwadze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też testowalam nie jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena nie powala ale najważniejsze że kuracja skuteczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna bardzo pozytywna recenzja :) muszę przyznać, że jestem bardzo zaciekawiona tymi kapsułkami

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie za droga, miałam propozycję by otrzymać ją za darmo ale też nie chciałam i jakoś nie żałuję :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga, ale jeśli ktoś ma poważne problemy i produkt działa to chyba warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak są problemy z włosami to tak. Lepiej Priorin niż perukę :D

      Usuń
  12. Czytalam juz tez pozytywne opinie o tym produkcie, ale cena jest masakryczna ;(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: