Recenzja: Szafirowy pilnik do paznokci 100/100 - KillyS


Dzisiaj szybki post o niedrogim, a wspaniałym produkcie KillyS, który znajdzie miejsce w torebce każdej kobiety :)

Kilka słów od producenta: Składany dwustronny pilnik, idelany do torebki! Do skracania naturalnych twardych i mocnych paznokci.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Pilniczek mieszka w opakowaniu na którym znajdują się wszystkie niezbędne informacje. Wyglądem przypomina pilnik metalowy. Rączka jest w typowo kobiecym kolorze- fioletowym. Pilniki szafirowe powstają poprzez nacinanie powierzchni ściernej i pokrywaniu jej szafirem. 


Pilniczek drobnoziarnisty, niechropowaty i bardzo łagodny w użyciu. Świetnie chroni płytkę paznokcia i nie doprowadza do ich rozdwojenia. Mimo iż jest delikatny świetnie i szybko piłuje. Mam dość mocne pazurki, a pilniczek u mnie nadaje się i do skracania, wyrównywania, nadawania kształtu. Wystarczy chwila, aby nadać paznokciom pożądany kształt. Nie szarpie paznokci, nie tworzy zadziorów tak jak pilniki metalowe. Nie powoduje również rozdwajania. Pilniczek jest składany, co jest bardzo praktyczne, podczas szukania go w torebce nie ukłujemy się- co mi się kiedyś zdarzało :D Dzięki temu, że pilniczek składa się w rączkę nie mamy problemu aby go znaleźć, bo jesteśmy w stanie go wypatrzyć lub "wymacać" w torbie, przy czym zajmuje minimum miejsca.


Moja ocena: 6/6

Pilniczek idealny :)

Komentarze

  1. Dzięki temu, że się składa można go bez obaw włożyć do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam dobrego pilniczka, a ten wygląda całkiem ciekawie :) Chętnie wypróbuję :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby mi się taki dobry pilnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda porządnie i solidnie bym go capneła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że się składa :) nie musimy mieć go w dodatkowym etui, aby się nie ukłuć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa z tym składaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: