Cień sypki do powiek Brilliant- Akcja poznaj i oceń z Bizarre- Case


Na co dzień głównie używam cieni prasowanych. Cienie sypkie jak dotąd miałam może 2-3. Dzięki akcji Poznaj i oceń z Bizarre-Case mam możliwość poznać cień z Marizy. Czy podbił moje serce?

Kilka słów od producenta: Sypkie cienie do powiek połyskujące tysiącem refleksów pozwalają na wykonanie świetlistego, wieczorowego makijażu. Cienie można nakładać zarówno na sucho jak i na mokro.


Moja opinia: Cień zamknięty w ładnym, bezbarwnym, plastikowym słoiczku. Podoba mi się ten kształt, wygląda elegancko. Słoiczek jest zakręcany. Cień aplikujemy jak mineralny podkład. Wysypujemy trochę i możemy się malować ;)


Kolor od razu skradł moje serce. Należy to tych bezpiecznych, który pasuje każdemu :) Odcień, który mogłam testować to świetlisty beż. Dostępnych jest jednak 10 kolorów, każdy jest piękny ;)


Cień się łatwo aplikuje, ładnie przywiera do powieki. Może się delikatnie osypywać podczas rozcierania na powiece. Później nie ma z tym żadnego problemu. Cień pięknie iskrzy na powiece! Jest dobrze napigmentowany, świeci każdym kolorem tęczy. Tworzy taki syreni efekt.


Trwałość jest na prawdę dobra, z bazą spokojnie wytrzymują cały dzień. Jeżeli zacznie schodzić to równomiernie. Lekko może się osadzać w załamaniach powiek- jak większość cieni.


Z cienia jestem bardzo zadowolona :)

Komentarze

  1. Genialnie się prezentuje ten cień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety u mnie cienie odpadają,bo mam tak wrażliwe oczy,że wszystko mnie po nich piecze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybierasz się na sylwestra? Bo byłby w sam raz :) Piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że przypadł Ci do gustu :) Bardzo lubię te cienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jakby prezentował się na powiece :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie wygląda, ciekawe jak inne kolorki :)

      Usuń
  6. myślałam, że na koniec pokażesz efekt na oku, a tu klops ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah no nie było czasu na zdjęcie :/

      Usuń
  7. Fajnie, że Ci odpowiada, dla mnie trochę nazbyt napigmentowany. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam do czynienia z tymi cieniami, recenzja pozytywna więc jeśli będę miała okazję to wypróbuję. Syreni efekt jest zachęcający. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię taki efekt nie tylko na pazurkach :)

      Usuń
  9. migotek <3 pięknie wygląda :) ja używam takich cieni, też do zdobienia pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobny, ale z innej firmy. W lato super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z cieniami sypkimi nie wiele mam na co dzień do czynienia, bo też głównie używam prasowanych.
    Cień faktycznie pięknie się iskrzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są raczej wygodniejsze jak się spieszymy :P

      Usuń
  12. Ogólnie bardzo ładny kolor, chociaż jak dla mnie za dużo tego świecącego

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie cienie ostatnio polubiłam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią zobaczyłabym makijaż wykonany z udziałem tego cienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym mieć taki talent jak Ty :)

      Usuń
  15. Na sylwestra będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: