Zapach Świąt z Oprima Plus- Recenzja: Naturalny olejek eteryczny cynamonowy


Olejek cynamonowy to nie tylko wspomnienie Świąt. Mi towarzyszył w duecie z pomarańczowym w czasie przygotowań. Zapraszam na recenzję olejku Optima PLUS.

Kilka słów od producenta: 

KRAJ POCHODZENIA

Cejlon 

DZIAŁANIE

Antyseptyczne i przeciwbólowe 

KIEDY STOSOWAĆ

  • przy przeziębieniu, kaszlu, grypie, infekcjach wirusowych, dla złagodzenia ich objawów
  • w stanach reumatoidalnych dla złagodzenia odczuwanego bólu
Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Opakowanie eleganckie jak przy każdym naturalnym olejku Optima PLUS. Precyzyjny kroplomierz to już znak rozpoznawczy. 
Olejek cynamonowy prócz odświeżania i odkażania powietrza jest moim kompanem do kąpieli. Przyjemnie rozgrzewa ciało, pobudza krążenie. Skóra po kąpieli jest delikatnie bardziej jędrna.
Zewnętrznie olejek ten pomaga walczyć z trądzikiem, gdyż stosowany punktowo eliminuje zmiany trądzikowe. 


Podobno świetnie radzi sobie z cellulitem, więc warto dodać kilka kropli do ulubionego balsamu lub peelingu. 
Mi pomaga również w leczeniu bólów mięśni. Przynosi ulgę... jeszcze lepiej sprawdza się po zmieszaniu z olejkiem do masażu przy bólach miesiączkowych. Po jakimś czasie następuje rozkurcz i ból jest mniejszy.


Ciekawostką jest, że może być stosowany wewnętrznie w stanach zakażenia bakteryjnego lub wirusowego. Aby oczyścić organizm z bakterii i wirusów, zaleca się spożywanie 1/3 łyżeczki do herbaty po posiłku.

Komentarze

  1. O olejku cynamonowym ostatnio czytałam że jest on dobry do masażu i rozgrzewa

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo cenię sobie te olejki optima plus

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam różne olejki eteryczne i żałuję, że sobie cynamonowego nie kupiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię różnego rodzaju olejki za ich wszechstronność. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie wielofunkcyjne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że można przyjmować go doustnie...człowiek to się uczy całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak dotąd również nie, póki co nie chcę próbować, ale może w przyszłości :)

      Usuń
  7. Takiego olejku jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach olejki ich moc, zacne są ich zasługi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że olejek cynamonowy ma takie właściwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są te olejki, ale zapachu cynanonu akurat nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapach cynamonu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię zapachu cynamonu, więc tym razem nie skuszę się na powyższy olejek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cynamonowy? Musi pięknie pachnieć. ;-)

    Szczęśliwego Nowego Roku! Samych radości, sukcesów oraz wytrwałości w postanowieniach noworocznych. Życzę Ci siły w pokonywaniu własnych słabości i codziennych wyzwań, oraz mnóstwo uśmiechu i radości a jeśli zmian, to tylko na lepsze. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne działanie, ale i tak najbardziej wartosicowy jest zapach

    OdpowiedzUsuń
  15. cynamon sam w sobie ma cudny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeden olejek, a tyle właciwości :) i to bardzo cennych właściwości!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj kolejny do kominka idealny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią wypróbuję inne olejki tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: