Recenzja: Suplement diety Gal Uroda- Gal


Dbamy kompleksowo o skórę, włosy i paznokcie z Gal :)

Kilka słów od producenta: Preparat dzięki zawartości ekstraktu ze skrzypu polnego i ziela pokrzywy sprawia, że włosy i paznokcie stają się mocniejsze, a skóra odzyskuje blask.
Olej z nasion ogórecznika zawiera Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe, szczególnie kwas gamma-linolenowy (GLA), który przyczynia się do utrzymania prawidłowej struktury komórek i elastyczności skóry.
Skrzyp polny poprawia stan skóry i kondycję paznokci oraz stymuluje wzrost włosów.
Pokrzywa wpiera witalność organizmu oraz wzmacnia kości, paznokcie i włosy.
Witamina A przyczynia się do utrzymania prawidłowego widzenia, stanu skóry i błon śluzowych.
Witamina E pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Gal Uroda posiada ładne estetyczne opakowanie. Na nim znajdziemy kobietę z pięknymi włosami i nieskazitelną skórą oraz najważniejsze informacje od producenta. W środku znajdują się 4 blistry po 20 tabletek. Tabletki są sporych rozmiarów, jak migdał. Nie ma jednak problemu z ich połknięciem, są elastyczne i nie stają w gardle. Należy przyjmować jedną kapsułkę dziennie, co wystarczy na 80 dni suplementacji.


Z tego co widzę produkt się jednak zmienił- tabletki zapewne są mniejsze, bo należy przyjąć podwójną dawkę. Jest to odpowiednik jednej kapsułki starego opakowania i zawiera zalecaną dzienną porcję produktu. W nowym opakowaniu znajduje się 30 tabletek. Wystarczą nam na 15 dni.

Nowe opakowanie:
Źródło zdjęcia: Gal

W tej chwili zostało mi 8 tabletek, jestem więc na końcówce suplementacji. Po tym czasie mogę powiedzieć, że włosy stały się mocniejsze, nie puszą się i są bardziej nawilżone. Po miesiącu pojawiło się trochę baby hair, a włosy jakby zgęstniały. Po 1,5 miesiąca zauważalny był szybszy wzrost włosów- ok. 2,5 cm na miesiąc.


Skóra również zyskała na suplementacji. Stała się pełna blasku, bardziej nawilżona i elastyczna. Miękkość towarzyszy na każdym kroku. Poprawił się koloryt cery i jej elastyczność.


Paznokcie stały się mocniejsze, grubsze i dużo mniej łamliwe. Czasami mimo stosowania odżywek do paznokci i tak kończyło się rozdwojeniem. Teraz już nie ma takiego problemu. Pazury ładnie się błyszczą, wyglądają zdrowo.

Komentarze

  1. Chyba skuszę się na powyższy produkt, bo moje paznokcie ostatnio zrobiły się bardzo łamliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje również ucierpiały przez jesienną aurę...

      Usuń
  2. Ciekawy produkt,ja na szczęście nie mam problemów z paznkociami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt bardzo dobrze się zapowiada. Ja najczęściej stosuję naturalną suplementację w postaci ziół, ale jeśli ktoś za nimi nie przepada to chyba warto zainteresować się tym produktem jeśli daje takie rewelacyjne rezultaty. 2,5 cm w miesiąc to bardzo dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę warto dbać o siebie od wewnątrz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie stosowałam, ale inne suplementy na paznokcie mi nie działały;/
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny suplement :) Ja odkąd noszę lakier hybrydowy to pazurki są w super kondycji :) nic nie jest im straszne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się trochę boję zmywania hybryd, dlatego jeszcze nie próbowałam ;)

      Usuń
  7. Nie znam ale suplementy nie działają na moje pazury.Przyspieszają tylko wzrost i nic poza tym :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje dobrze działają, szczególnie te ze skrzypem :)

      Usuń
  8. Niby mała kapsułeczka, a działa cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja aktualnie biorę Bio marine :) Fajnie, że widać u Ciebie efekty po suplementacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zaopatrzyć się w ten suplement :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla poprawy cery bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze zastanawiałam się, czy takie suplementy naprawdę działają

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze dawno nie zażywałam nic wzmacniającego włosy i paznokcie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: