Recenzja: Serum pod oczy- Be Organic


Okolice oczu są bardzo wrażliwe, dlatego idealny będzie delikatny, naturalny kosmetyk. Taki jak Be Organic :)

Kilka słów od producenta: Silnie regeneruje, nawilża i uelastycznia delikatną skórę wokół oczu. Dzięki zawartości ekstraktu z wąkroty azjatyckiej pobudza produkcję kolagenu, wzmacnia naczynia krwionośne i poprawia mikrokrążenie, pozwalając uzyskać efekt liftingu już w ciągu 1 godziny od zastosowania.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Serum znajduje się w eleganckiej buteleczce z pompką. Aplikator działa bez zarzutu- nie zacina się i nie psuje. Na opakowaniu znajdziemy najważniejsze informacje, takie jak skład, sposób użycia czy data przydatności.
Serum ma dosyć rzadką i bardzo lekką konsystencję, odcień mleczny i jest bezzapachowe.


Serum Be Organic doskonale nawilża okolice oczu. Udelikatnia skórę i sprawia, że jest miękka. Produkt nie napina skóry, wchłania się błyskawicznie. Pozostawia delikatną warstewkę ochronną, która po jakimś czasie zanika. Jeżeli użyjemy je na dolną powiekę to przedłuży żywotność cienia. Nawet kiedy nałożymy serum pod oczy bezpośrednio przed makijażem to podkład czy puder nie zwarzy się. Po około 15 minutach można odczuć przyjemną ulgę skóry pod oczami. Pierwszy raz mam do czynienia z kosmetykiem pod oczy, który tak dobrze relaksuje skórę.  Po krótkim śnie worki pod oczami są zniwelowane (testowane na mamie). U mnie natomiast delikatnie rozjaśnił cienie pod oczami. Górne powieki natomiast przestają być obrzmiałe i czerwone.


Serum świetnie wygładza i uelastycznia. Dodaje świeżego wyglądu zmęczonym oczom, regeneruje skórę oraz odżywia. Delikatnie rozjaśnia cienie pod oczami i dodaje blasku. Moje załamania pod dolną powieką są mniej widoczne po aplikacji serum, mogę więc powiedzieć, że faktycznie posiada działanie liftingujące.


Trzeba także pochwalić naturalny skład. Serum posiada 97% naturalnych składników.

Komentarze

  1. Szukam właśnie czegoś rozjaśniającego cienie :) Wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Be organic uwielbiam, a seru pod oczy to akurat by mi się przydało. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj teraz przed świętami przydałoby mi się takie działanie liftingujące:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 97% naturalnych składników fiu fiu....

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre kosmetyki pod oczy to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się ciekawe,przydałaby mi się taka kuracja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu pomyśleć o jakimś dobrym kremie/serum pod oczy :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś czuję, że świetnie sprawdziłoby się na mojej skórze pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny produkt i duży plus za pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pompka to wielki plus, nie wyobrażam sobie w małym słoiczku dłubać palcem ;)

      Usuń
  10. Nigdy nie używałam serum pod oczy i raczej nie zamierzam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo polubiłam tą firmę od pierwszego użycia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy kosmetyk, podoba mi się takie opakowanie z pompką w kremach

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojoooj - pewnie poradziłby sobie z moimi załamaniami na dolnej powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś czuję, że u mnie sprawdziłby się równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak. W końcu nie ma nic lepszego niż natura :)

      Usuń
  15. Poolecę go mojej siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja oczy mam zawsze tak podkrążone, jakby mnie co najmniej mąż codziennie okładał. teraz mam z bioline, wygrałam. pewnie gdybym nie wygrała, bym nie miała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dobre serum pod oczy to podstawa, co prawda nie mam worków ani cieni pod oczami, ale produkt mi się bardzo spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 97% a co z reszta składników?

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja kupiłam niedawno i raczej na pewno mam uczulenie na to serum, nie mam pojęcia dlaczego, bo czytając skład raczej nie powinno nic się dziać. Spróbuję jeszcze po przerwie ale mam poważne obawy :-(

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, a ja muszę w końcu zacząć używać czegoś pod oczy. Jeszcze trochę i nie zrobię nic z nimi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: