Recenzja: Mgiełka Solankowa- Zabłocka - dla zdrowia dróg oddechowych


W okresie Świąt jedno z wielu towarzyszących nam odczuć to duchota- duża liczba osób w pomieszczeniu sprawia, że powietrze jest suche. Dzisiaj o produkcie Dr Zabłocka, który towarzyszył mi podczas Świąt, a także w infekcji gardła i katarze.

Kilka słów od producenta: W 1 litrze solanki znajduje się ponad: 110 mg jodu130 mg bromu800 mg wapnia400 mg magnezu. Solanka ta czysta biologicznie, gdyż przez miliony lat nie miała kontaktu ze światem zewnętrznym. Złoże solankowe znajduje się w Dębowcu na głębokości ponad 500 m pod powierzchnią ziemi.
Od lat stosowana jest w lecznictwie uzdrowiskowymi i w warunkach domowych na inhalacje zatok, gardła, krtani, tchawicy, oskrzeli i płuc oraz płukanie gardła i ust.
Zapewnia skuteczne domowe leczenie anginy, kataru, przeziębienia, kaszlu, grypy, aft, grzybic jamy ustnej i dolegliwości przyzębia.

Skuteczność Zabłockiej mgiełki solankowej wynika z jej naturalnej kompozycji mineralnej, a zwłaszcza z bardzo wysokiego stężenia jodu, oraz takich pierwiastków jak: brom, wapń i magnez. Jod powoduje rozrzedzania śluzu. Brom łagodzi podrażnienia, powoduje rozszerzenie oskrzeli i ułatwia oddychanie. Wapń i magnez działają przeciwalergicznie i przeciwzapalnie.


STOSUJĄC ZABŁOCKĄ MGIEŁKĘ OSIĄGNIEMY:
  • właściwe nawilżenie górnych i dolnych dróg oddechowych
  • zlikwidowanie zakażenia bakteryjnego, wirusowego lub grzybiczego w ustach i drogach oddechowych
  • regenerację nabłonka migawkowego
  • rozrzedzenie wydzieliny błony śluzowej
  • zmniejszenie obrzęku zapalnego błony śluzowej
  • zniesienie skurczu mięśni gładkich oskrzeli
WSKAZANIAMI do stosowania ZABŁOCKIEJ MGIEŁKI w warunkach domowych są:
  • choroby oraz profilaktyka schorzeń dróg oddechowych
  • przewlekłe nieżyty nosa, gardła, tchawicy, oskrzeli i płuc
  • stany przed i po zabiegach operacyjnych w obrębie dróg oddechowych
  • rozedma, pylica płuc i astma oskrzelowa
  • wzbogacenie atmosfery pomieszczeń w jod
  • nawilżenie i oczyszczenie pomieszczeń z pyłków alergenów
  • ujemne jonizowanie powietrza
  • ułatwienie i podniesienie komfortu oddychania
Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Mgiełka znajduje się w dużej butelce z ciemnego plastiku. Na etykiecie znajdziemy najważniejsze informacje. O opakowaniu tyle, bo najważniejsze jest działanie.
Mgiełki solankowej możemy używać na różne sposoby. Ja stosowałam ją do kominka zapachowego oraz inhalacji, kiedy miałam katar i zatkane zatoki. Zaraz po takiej sesji zatoki były odblokowane, mogłam normalnie wydmuchać nos i oddychać. Bez kropli do nosa i naturalnym i zdrowym sposobem. Kiedy rozcieńczymy mgiełkę solankową w stosunku 1:1 z wodą i wlejemy do kominka to powietrze staje się inne- takie czyste, pachnie jak nad morzem w okresie jesiennym. Samo zdrowie! 
Mgiełką solankową płukałam również gardło w trakcie przeziębienia, zawsze rano i wieczorem. Ból gardła przeszedł szybciej. Bezpośrednio po płukaniu ból był przytłumiony i łatwiej się przełykało ślinę. Zaczerwienienie gardła szybciej zeszło.


Moja mama płukała natomiast jamę ustną w celu zlikwidowania afty. Tyle czasu się z nią męczyła, a wystarczyło kilka płukań produktem Dr Zabłocka. Mgiełka sprawdziłaby się dlatego równie dobrze przy zapaleniach dziąseł.
Na co dzień mgiełkę solankową rozpylam również z buteleczki z atomizerem oraz wlewam ją rozcieńczoną w stosunku 1:1 z wodą do nawilżacza powietrza na kaloryfer. Domownikom lepiej się oddycha, powietrze jest jakby lżejsze i nawilżone. 


Mgiełkę możemy używać w okresach pylenia alergenów. Niebawem wiosna, zacznie się pylenie. Warto w takiej sytuacji zaopatrzyć się w ten produkt. 
Używając Mgiełki solankowej Zabłocka wzbogacamy powietrze w jod. 
Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14.02.2006 zaliczona została do wód leczniczych.

Dr Zabłocka

Komentarze

  1. Koniecznie muszę ją kupić, bo u nas ciągle ktoś kaszle i zapada n infekcje gardła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie specyfiki bardzo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się nie przyda, ale pomyślę nad tym prezentem, jeśli chodzi o dziadka :)

    Zostawiam obserwację i jeśli Ci to nie przeszkadza - link do siebie :)
    http://corka-matka-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przydała się domownikom w każdym wieku :)

      Usuń
  4. Nie znam ale po Twojej recenzji zainteresuję się nią bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o takim produkcie. Bardzo interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna recenzja ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. same zalety:)
    co powiesz na wspolna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem Ci że mnie zaciekawiło bardzo. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Takie zdrowe powietrze przydałoby się każdemu :)

      Usuń
  10. Kurczę... dobrze mieć taki produkt w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To coś zdecydowanie dla mnie. Teraz mam alergie przez mojego kota i ciągle jakiś katar może by pomogło

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz widze ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie słyszałam o takiej mgiełce...
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałby mi się ten produkt na mój katarek :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam od 4 lat i też polecam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny artykuł. Bardzo praktyczny :) Spróbuję tą solankę zabłocką .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: