Recenzja: Płyn do kąpieli algi atlantyckie i olejek jojoba- BingoSpa


Dzisiaj o umilaczu kąpieli od BingoSpa ;)

Kilka słów od producenta: Koktajl do kąpieli BingoSpa zawiera algi atlantyckie bogate w odżywcze substancje: organiczny jod, potas, kwasy tłuszczowe, proteiny, witaminę C, prowitaminę A, które zwiększają metaboliczne działanie komórek, stymulują przemianę materii i przyczyniają się do usuwania złogów tłuszczu.Pomagają też zwalczyć cellulit, pojędrniają i uelastycznia skórę, zapobiegają pękaniu naczynek krwionośnych, neutralizują wolne rodniki.Olej jojoba efektywnie nawilża i zmiękcza skórę poprzez podwójne działanie: tworzy ochronną warstwę lipidową zapobiegającą utracie wilgoci oraz wnika w przestrzenie międzykomórkowe zrogowaciałej warstwy skóry, w celu zmiękczenia jej tkanek.Koktajl BingoSpa otula zmysłowym zapachem i odżywia Twoją skórę. 


Moja opinia: Opakowanie to długa, przezroczysta plastikowa butelka. Na niej znajdziemy kilka najważniejszych informacji. 
Płyn jest przezroczysty, w granatowym odcieniu. Konsystencja raczej rzadka. Płyn ma bardzo przyjemny zapach, mi kojarzy się z męskimi perfumami.


Na wannę wystarczy jedna nakrętka płynu. Piana jest wtedy niewielka, dlatego warto wlać go trochę więcej. Piana jest subtelna, nie opada szybko, a kąpiel staje się prawdziwą przyjemnością. W całej łazience unosi się zapach, a woda jest zabarwiona na niebiesko.


Płyn wpływa kojąco na zmysły, podnosi poczucie relaksu, potęguje odprężenie. 
Produkt nie wysusza skóry, delikatnie ją nawilża i uelastycznia. Lubię to poczucie gładkości po kąpieli w tym płynie.


Po wyjściu z kąpieli zapach utrzymuje się na skórze. Po jakimś czasie wietrzeje. 
Skóra po kąpieli jest miła w dotyku i aksamitnie gładka.

Komentarze

  1. Ale dawno nie brałam kąpieli w wannie... Muszę sobie chyba zafundować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja uwielbiam taką kąpiel po męczącym dniu :)

      Usuń
  2. Napewno go kupie bo przeciez to moj kolor niebieski ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te kolorowe płyny od Bingo Spa, osobiście jeszcze nie mialam okazji ich testowac

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ze zapach sie utrzymuje :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj oj i pomyśleć, że niedługo i mi będzie to dane :)

    Do kosmetyków BS nie mam dostępu, ale na pewno jakiś płyn sobie sprawię i sól :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poleżałabym w pianie, muszę sobie sprawić jakiś płyn, bo od lat ich nie używam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że pozostawia aksamitnie gładka skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I tu pojawia się problem braku wanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go, był rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię pachnieć po tym jak wyjdę z mycia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam od czasu do czasu nalać sobie do wanny płynu i leżeć tak cały dzień, ale moja łazienka jest za duża i dziwnie się czuje w wannie w takiej przestrzeni heh :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mia łam go jeszcze, ale chyba się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym taki płyn:) Ostatnio jestem bardzo niepocieszona gdyż nie mam już wanny,a uwielbiam kąpiele zw świeczkami eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też by mi nie pasowało jakbym już nie miała wanny ;/

      Usuń
  14. ja nawet płyny do kąpieli używam jako żele pod prysznic:P

    OdpowiedzUsuń
  15. ja obecnie używam z Balea i też daje efekt aksamitnej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak ten zapach na pewno by mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam tego płynu, ale jak z olejkiem jojoba to musi być fajny. Już sam olejek jojoba z BingoSpa spełnia moje oczekiwania :) a jako miłośniczka wieczorny kąpieli nie mogę przejść obok niego obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samego olejku jeszcze nie miałam, może i ja się skuszę na niego :)

      Usuń
  18. Genialny kolor ma ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię wszystko co niebieskie więc woda zabarwiona na niebiesko kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bingospa ma naprawdę fajne te kosmetyki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja zauważyłam, że moim paskudom jest nie ważny zapach, ważne są bąbelki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: