Recenzja: Lakier do paznokci nr 10 Arual


Szybciutko o tym, co pomaga zadbać o estetykę dłoni- lakier do paznokci Arual :)

Kilka słów od producenta: Lakiery do paznokci ARUAL zostały specjalnie zaprojektowane do łatwej aplikacji i dużej trwałości. Zawartość żywicy akrylowej nadaje twardość, połysk i sprężystość.

Dostępność: sklep Arual


Moja opinia: Opakowanie to szklana buteleczka o kształcie walca. Na przodzie znajdziemy logo producenta, a z tyłu skład oraz numer odcienia. 
Pędzelek jest standardowych rozmiarów. Włosie nie wypada, pędzel łatwo sunie po płytce paznokcia, jest wygodny, dobrze się nim operuje. 


Arual oferuje na tą chwilę 17 odcieni lakierów, każda z nas znajdzie odcień dla siebie, a trzeba przyznać, że wszystkie są śliczne ;) Ja wybrałam odcień nr 10. Jest to krwista czerwień. Konsystencja nie za rzadka i nie za gęsta w sam raz.


Jedna warstwa w przypadku tego odcienia zupełnie wystarcza, aby płytka była równomiernie i ładnie pokryta lakierem. Dla pewności, że lakier szybko nie zejdzie nałożyłam jednak dwie. Lakier wysycha błyskawicznie. Zaraz po nałożeniu pierwszej warstwy możemy nakładać drugą. Po tym wystarczy kilka minut i pazurki suche ;)


Lakier nie smuży, ani nie bąbluje. Na paznokciach tworzy ładną i gładką powierzchnię. Daje porządny połysk.


Co najważniejsze- czy trzymamy go na paznokciach 2 dni, czy 10 do końca pozostaje błysk. Lakier przez ten czas nie matowieje i nie tworzą się pęknięcia. Pazurki są mocne i twarde, niepodatne na złamania. Bez top coatu zaczął się delikatnie ścierać po 3 dniach, po 5 było widać delikatny odprysk na jednym paznokciu - przy pracach domowych. Trwałość jest więc na ogromny plus.


Kilka dni temu został otwarty internetowy sklep Arual, zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą:

Komentarze

  1. Piekny, intensywny kolor! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tej marce, ale ja ostatnio przerzuciłam się na hybrydę więc takich lakierów już przez dłuższy czas nie używam. Polecę znajomej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie hybrydy kuszą, ale martwię się, że moje pazury by nie przeżyły zmywania ;)

      Usuń
  3. Kolor ładny ale ja nie czuje sie w takich, muszę sprawdzić ich kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam odcienie takie krwistej czerwieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię taką krwistą czerwień na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna czerwień, i jeszcze jaka duża pojemność.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dzisiaj też zawitała czerwień na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie czerwienie. A lakierów tej firmy nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten kolor na paznokciach :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor i trwałość na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie czerwienie :) ! zawsze w modzie i pełna klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm mojego komenta wcięło?

    Piękna czerwień. Takiej pięknej i czystej czerwieni to jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie Ty masz ładne paznokietki! Moje nie dość że się łamią ostatnio strasznie, to jeszcze skórki mi odchodzą, czy jak to tam zwał :(

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam czerwień na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: