Przegląd poczty z ostatniego miesiąca

Przez ostatni miesiąc dotarło do mnie kilka paczuszek. Dwa produkty już nawet opisałam. Zapraszam ;)


W ramach kontynuacji współpracy z Arual otrzymałam lakier do pazurków. Wybrałam odcień krwistej czerwieni ;)

ARUAL






Organizer opisywałam już tutaj. Wygodny i fajnie się prezentuje. Produkt opisałam dzięki Manufakturze AM.

Jesteśmy producentem przedmiotów użytkowych, które spełniają swoje praktyczne zastosowanie, a zarazem stanowią oryginalną dekorację w każdym wnętrzu. W naszej ofercie znajdą Państwo szeroką gamę produktów wykonanych z drewna oraz z płyty akrylowej, a w tym akcesoria biurowe (przyborniki i organizery biurkowe, organizery szufladowe, zeszyty z grawerowaną oprawą), przedmioty do ozdabiania popularnymi technikami decoupage lub scrapbooking (podkładki pod kubek, serca, zakładki do książki), zegary akrylowe w różnych wzorach, poprzez proste, geometryczne kształty, po nieszablonowe kompozycje, a także lampy drewniane - jedyne takie na rynku polskim, o niebanalnych wzorach, wykonane z lekkich, ekologicznych materiałów, stwarzające niepowtarzalny klimat - stanowiące naszą wizytówkę!

Zapraszam do odwiedzenia Manufaktury:






Z Revitalash już współpracowałam. Tym razem w ramach kontynuacji otrzymałam Maskarę oraz podkład pod tusz. Oczywiście nie zabrakło gadżetów i pysznej herbatki :) Dziękuję Pani Joanno! :)






Ten wisiorek wybrałam w ramach kontynuacji współpracy z Shipgratis. Podebrała mi go mama ;) Niebawem recenzja.






Nowo nawiązana współpraca z Perfumik.pl. Do testów wybrałam dwa zapaszki :)

Zapraszam do zapoznania się z zapaszkami:






To współpraca, z której się najbardziej cieszę :) Dzięki uprzejmości firmy Dr Zabłocka mam możliwość zrobić sobie sesje uzdrowiskowe w domu :) Otrzymałam pełen pakiet produktów:
- Sól uzdrowiskową
- Solankę termalną
- Mgiełkę solankową
- Sól termalną lodo-bromową
- Sól do kąpieli i peelingu algowo- termalną

Wyroby dr ZABŁOCKA to naturalne produkty do inhalacji, płukania gardła, nawilżania pomieszczeń oraz kąpieli kosmetycznych, mineralnych i wspomagających leczenie.
Posiadają najwyższe w świecie stężenie jodu i bardzo wysokie stężenie bromu, wapnia, magnezu, krzemu i selenu. Stosowane są: w lecznictwie uzdrowiskowym, ośrodkach SPA i w warunkach domowych.
  • Profilaktyka i leczenie: gardła, zatok, krtani, oskrzeli i płuc
  • Nawilża, odżywia, wygładza i ujędrnia skórę opóźniając procesy jej starzenia
  • Zapewnia suplementację mineralną w jod
  • Na rozstępy, czyraki, wypryski, cellulit i łuszczycę
  • Wspomaga leczenie dolegliwości skórnych, reumatycznych i ginekologicznych
  • Działa antybakteryjnie, przeciwzapalnie, przeciwgrzybiczo
  • Zapraszam do zapoznania się z produktami:
  • >KLIK<






Dzięki uprzejmości Beautysin mam możliwość przeprowadzenia zabiegu keratynowego w domu. Do testów otrzymałam również Oczyszczający tonik antybakteryjny z zieloną herbatą :)

Beauty Sin to kosmetyki dla wymagających.
Dla tych, którzy stawiają na jakość, skuteczność i bezpieczeństwo.
Jesteśmy marką dla profesjonalistów, dbających o każdy szczegół.
Nasi klienci to zawodowcy: ci, którzy używają kosmetyków jako narzędzia pracy i Ci, dla których dbanie o siebie to jeden z elementów budowania własnej, prywatnej marki.
Oferta sklepu Beauty Sin to ponad 10 tysięcy produktów, których działanie jest zgodne z opisem i potwierdzone badaniami.
Kosmetyki to nasza pasja i sposób na życie.

Zapraszam do sklepu: 






Napisała do mnie przemiła Ewa z propozycją wyboru bielizny.
Wybrałam komplet Paprika :)

Wyroby firmy Kris Line postrzegane są zarówno na rynku krajowym jak również na rynkach zagranicznych, jako wygodne, pełne finezji i zmysłowości, przeznaczone dla bezwzględnie każdej grupy wiekowej płci pięknej.
Produkcję swoją firma nasza opiera na najnowszych trendach mody światowej. By sprostać wysokim wymaganiom jakościowym wyroby Kris Line produkowane są z wysokiej klasy koronek, haftów, tiuli i dzianin przy wykorzystaniu najnowszych urządzeń szwalniczych, na których pracuje wyszkolona kadra pracowników. Co roku projektantki opracowują nowe wzory, nowe rozwiązania lub kolorystykę dostosowując wszystko do najnowszych trendów mody i różnych zapotrzebowań klientów.
Kris Line produkuje biustonosze push-up, półusztywniane i miękkie, duże miseczki do małych obwodów z szerokimi ramiączkami, dzięki czemu nie wcinają się w ramię, gorsety, body (w tym również body modelujące sylwetkę), peniuary, pasy do pończoch, podwiązki, seksowne haleczki na specjalny wieczór, stringi, stringo-szorty, figi (w tym też modelujące sylwetkę). Wszystko pełne wdzięku i wyrafinowanej elegancji by każda kobieta czuła się wygodnie a przede wszystkim kobieco

Piękna bielizna Krisline:






Maseczki Elogie Pharmacy przybyły do mnie od Pana Marcina po kilku mailach i rozmowie telefonicznej. Pana Marcina serdecznie pozdrawiam!

Każda kobieta pragnie czuć się piękna!
Daje im siłę i satysfakcję.
Każda kobieta może być piękna!
Dzięki odpowiedniej pielęgnacji i zabiegom, nawet z brzydkiego kaczątka może zrodzić się piękny łabędź.
Firma Elogie powstała dla kobiet i z myślą o kobietach. Przez lata działalności zbieraliśmy doświadczenie, wsłuchiwaliśmy się w głosy kobiet, po to aby stworzyć produkty odpowiadające ich potrzebom. Dzięki naszym produktom, chcemy dać kobietom szansę na pokazanie swojego indywidualnego piękna. Poprzez nasze zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz działanie z pasją, zyskaliśmy wiele klientek, które są nam wierne od samego początku istnienia firmy, jednocześnie systematycznie kolejne kobiety sięgają po nasze produkty.
Nasz zespół tworzą najlepsi specjaliści z branży kosmetycznej. To dzięki ich innowacyjnemu podejściu do tworzenia kosmetyków, powstają produkty na miarę XXI wieku. Fachowa wiedza naszej załogi pozwala tworzyć produkty skomponowane specjalnie nawet dla najbardziej wymagających kobiet.
Nowoczesne laboratorium umożliwia wykorzystanie najskuteczniejszych technologii w procesie tworzenia kosmetyków. Wdrażamy nowinki z branży kosmetycznej. Priorytetem firmy Elogie jest zapewnienie kobietom satysfakcji z używanych produktów. Dbamy, aby nasze maseczki spełniały najwyższe standardy jakości, a dzięki licznym testom nasze produkty są skuteczne.
Podstawowym produktem stosowanym w naszych wyjątkowych produktach jest kolagen, dzięki któremu skóra zachowuje jędrność, sprężystość oraz odpowiednie nawilżenie, a jednocześnie dzięki swojej hipoalergiczności może być stosowany przez osoby o bardzo wrażliwej skórze.
Więcej o produktach Elogie:






Smaczna przesyłka dotarła do mnie od Bakeo :) Zawartość będzie znana przy okazji recenzji :)

Cenimy sobie zarówno dobry smak, jak i możliwości wyboru, dlatego zapraszamy Cię do naszego świata bakeo i zachęcamy, żebyś ocenił wszystkie spośród ponad 50 proponowanych przez nas smakołyków. Określając precyzyjnie swoje preferencje smakowe pozwolisz, żebyśmy przygotowywali dla Ciebie najlepsze paczki z Twoimi ulubionymi smakami.
Wyobraź sobie 50 różnych pyszności, które tylko czekają, żebyś się na nie skusił, żebyś wybierał, próbował, smakował i znowu wybierał, próbował, smakował i znowu wybierał, próbował...
Więcej o Bakeo:






A to paczucha kontynuacyjna od Coloris :) Najbardziej ciekawi mnie nowość- Rozgrzewająca maska do stóp :)

Komentarze

  1. Najbardziej zaciekawiły mnie produkty dr Zabłocka ;) z niecierpliwością czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tutaj kilka rzeczy które mnie ciekawią. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wspaniałych rzeczy :) Wisiorek jest śliczny - nie dziwię się, że mama go podebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze jak zwykle ciekawe nowości.

    W przypływie wolnego czasu muszę zerknąć na stronę manufaktury i pooglądać te organizery, bo bardzo mi się ten Twój spodobał!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z coloris maska do stóp mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne przesyłki, gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe rzeczy ;)

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości, szczególnie z Revialash :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne paczki, chociaż przyznam najbardziej interesujaca okazała sie bielizna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne paczuszki, jest co testować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie w skrzynce tak pusto... ubolewam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile dobroci :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lakiery z ostatniej paczki chcę a tak na poważnie, ja chyba nie potrafiłabym tak "zapraszać" do współpracy, wiem, ze na ten moment mało osób mnie czyta, ale tak czy siak, na ten moment nie wiem czy bym się odważyła ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: