Recenzja: pumeks z tarką i tarka PumiceSpa- I.M.P.A.


Dzisiaj ostatnia porcja pumeksów od PumiceSpa :)

Kilka słów od producenta: Nasz PUMEKS produkowany jest ze spienianego poliuretanu. Używamy surowców najwyższej jakości dostarczanych przez naszych długoletnich dostawców.


Moja opinia: Pumeks w kształcie stopy, wygodny bo z plastikową rączką. Na jej końcu znajdziemy dziurkę, możemy przytwierdzić sznurek i go powiesić. 
Z jednej strony mamy drobnoziarnisty pumeks, a z drugiej drobnoziarnistą tarkę. Obie strony dobrze ścierają martwy naskórek i pozostawiają stopy miłe w dotyku.


Pumeks i tarka nie osypują się. Są delikatne i nie zrobimy sobie nimi krzywdy. Zabieg przebiega szybko i sprawnie, a stopy przygotowane są do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.


Tarka dwustronna także jest drobnoziarnista, posiada rączkę z dziurką, przez którą przewiązać możemy sznureczek. Nie osypuje się. Wystarcza na kilka zabiegów, po czym się stępia. Jest wygodna w stosowaniu.


Tarka bardzo szybko pozbywa się martwego naskórka, stopy po użyciu są gładkie i bez schodzącej skóry. 
Dzięki obu produktom pozbędziemy się szorstkości i ewentualnych zgrubień. 
Moje stópki z produktów Pumice są bardzo zadowolone :)

I.M.P.A.

Komentarze

  1. A ja nadal mam tylko od nich jeden pumeks i sprawdza się całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak pumeksik! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ich produkty, świetne z nich zdzierusy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te pumeksy ja w zasadzie używam tylko tego w kostce, ale chętnie bym taki wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  5. O to są pumeksiki dla mego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zabieram sie za testowanie :D ciekawe jak sprawdza sie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem zbyt leniwa na samodzielną pielęgnację stóp :) Zdaję się na kosmetyczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wolę pumeksy niż tarki
    świetna sprawa z taką rączką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba ciężko bez tego wyobrazić sobie pielęgnację :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię uczucie dobrze wypumeksowanych pięt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam tarek ale nie tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i uwielbiam ich używać są mega wygodne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo dobrych opinii o nich czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znoszę tego uczucia pumeksowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. no! powiedz jeszcze gdzie mogę kupić ;) i za ile. to się może zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czemu, ale w tym wypadku wolę zwykły pumeks.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez je testowałam. Super się sprawdzają:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: