Recenzja: Pieczywo chrupkie kukurydziano- jaglane i kukurydziano-gryczane- Tovago


Zapraszam na smaczne śniadanko z Tovago :)

Pieczywo chrupkie kukurydziano- jaglane:

Kilka słów od producenta: Chrupkie pieczywo kukurydziano-jaglane  to idealny pomysł na błyskawiczną i pełnowartościową przekąskę, którą możemy zjeść, gdziekolwiek jesteśmy i bez konieczności przygotowywania czy gotowania kaszy, czerpać z bogactwa jej witamin, minerałów i właściwości odżywczych. Nowe pieczywo Tovago jest nie tylko niskokaloryczne, ale także pożywne i bogate w błonnik.  Ma w składzie aż 20% kaszy jaglanej i szczególnie spodoba się osobom dbającym o linię, bo jego jedna kromka to tylko 23 kcal.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Opakowanie duże, rodzinne. Mamy w nim dwa razy tyle pieczywa ile mają inne chlebki na sklepowych półkach. Z tyłu znajdziemy najważniejsze informacje. Skład to tylko 80% kaszki kukurydzianej i 20% kaszy jaglanej. Zero innych dodatków. Zdrowo? Zdrowo! W środku mamy aż 26 kromek. 
Kiedy otworzymy opakowanie poczujemy zapach chrupek kukurydzianych. W smaku również do nich są podobne. Kaszy jaglanej prawie nie wyczujemy.


Pieczywo jest idealnie chrupkie, nawet kilka dni po otwarciu (miałam okazję sprawdzić, gdy w ogólnie jadałam w domu). To świetna i niskokaloryczna przekąska dla osób dbających o linię. I nie tylko... nadaje się dla każdego, możemy jeść "na sucho", w formie kanapek i jak tylko chcemy :) Jakościowo jest dobrze i smacznie przede wszystkim.


Pieczywo chrupkie kukurydziano-gryczane:

Kilka słów od producenta: Wygodnie, pożywnie, zdrowe i zawsze pod ręką – to idea, która przyświeca nowej serii produktów Tovago. Nowe pieczywo Tovago jest nie tylko niskokaloryczne, ale także pożywne i bogate w błonnik. Zawiera aż 18% kaszy gryczanej. Ta  nowa, unikalna i zdrowa kompozycja smakowa, może być doskonałym zamiennikiem dla tradycyjnego pieczywa i stanowić dodatek do niskokalorycznego śniadania czy lunchu.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: To pieczywko składa się w 82% z kaszki kukurydzianej i 18% z gryczanej. Skład bardzo dobry bez żadnych innych dodatków. Opakowanie także duże z 26 kromkami. Równie wysoki wskaźnik błonnika w jednym kawałku.


Te pieczywo jest delikatnie ciemniejsze. W smaku głównie kukurydziane akcenty, wyczujemy również delikatne charakterystyczny smak gryczany. Kromki tak samo chrupkie przez długi czas. Nie robią się gumiaste czy rozmiękczone.


Ja najbardziej lubię je jeść w formie kanapek (jako, że nie przepadam za tradycyjnym pieczywem). Smakuje z każdymi dodatkami i co najważniejsze zapełnia na dłuższy czas :)

Tovago logo

Komentarze

  1. Ja jakoś nie.przepadam za tego typu pieczywem zdecydowanie wolę chlebki babuni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie wersja z gryką,chętnie spróbujęjak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście przypadło do gustu bardziej jaglane :)

      Usuń
  3. Lubię sobie takie pieczywo pochrupać,moje dzieci też.

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nie kupowałam takiego pieczywa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to akurat wolę wafle ryżowe, ale te wydają się równie smakowite. :-) Poza tym teraz wyszły takie pierniczkowe i na nie poluje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pierniczkowe są pyszne, szczególnie z czekoladą :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię takie chlebki, są idealne dla osób odchudzających się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czasem takie cudeńka pochrupać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za takim pieczywem :) Wolę zwykłego razowca :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie pieczywko! Ograniczam, ale jak najdzie ochota to jest to niezły zamiennik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszące, ale ja już od ponad dwóch lat nie jem pieczywa w żadnej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniami, uwielbiam chrupkie pieczywko :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kukurydziano-jaglane lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe która sieć sklepów posiada te pieczywa, bo mam na nie niesamowitą ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja z dżemem truskawkowym uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio kupiliśmy wafelki Tovago http://tovago.pl/ i powiem szczerze, że są wyśmienite. W sam raz na śniadanie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: