Recenzja: Średni peeling błotny do twarzy - kwas mlekowy i kwasy owocowe- BingoSpa


Kilka słów od producenta: Średni peeling błotny BingoSpa z kwasem mlekowym i kwasami owocowymi AHA delikatnie usuwa z twarzy martwy naskórek. Zawiera 10% naturalnego błota z Morza Martwego, 3% mielonych pestek z owoców, kwas mlekowy i pięćdziesięcioprocentowe kwasy owocowe.
Młoda, zdrowa skóra regeneruje się w cyklach 28-dniowych. Im więcej lat, tym odnowa skóry przebiega wolniej (po 30. roku życia może trwać nawet 40 dni). Martwe komórki nawarstwiają się, skóra staje się szorstka, szara, zmarszczki są bardziej widoczne. Złuszczając skórę za pomocą peelingu BingoSpa, oczyszcza się ją i pomaga w szybszej regeneracji.
W przypadku cery tłustej i mieszanej błoto z Morza Martwego oczyszcza zatkane pory skóry (poprzez absorbcję nieczystości z porów ) oraz powoduje istotne  zwężenie porów skóry.
Kwas mlekowy i kwasy AHA - kompozycja ekstraktów z marakui, cytryny, winogrona i ananasa - rozpuszczając martwy naskórek, zwiększają poziom nawilżenia skóry, zmniejszają przebarwienia, stymulują syntezę kolagenu skutkiem czego poprawia się elastyczności, gładkość oraz wygląd zewnętrznej warstwy skóry.
Po starannie wykonanym peelingu BingoSpa skóra jest oczyszczona i wygładzona, bardziej podatna na działanie aktywnych substancji zawartych w innych preparatach kosmetycznych BingoSpa. Masując skórę, poprawia się krążenie, co zwiększa dostarczanie tlenu i składników odżywczych. Peeling najlepiej wykonywać przy cerze tłustej i normalnej 2 razy w tygodniu, przy cerze suchej i wrażliwej raz.
Więcej informacji: >KLIK<

Moja opinia: Peeling znajduje się w wygodnym, odkręcanym słoiczku. Dzięki temu, że jest przezroczysty widzimy jego zużycie. Na etykiecie znajdziemy najważniejsze informacje o produkcie.
Peeling nie zawiera barwników i kompozycji zapachowych. Jego barwa i zapach to sama natura. Kosmetyk pachnie błotkiem, jest także dosyć zbity. Odcień błotnisty, szary,


Produktowi nie mam nic do zarzucenia. Jest dobrym zdzierakiem i bez problemu usuwa martwy naskórek. Przygotowuje cerę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Wystarczy kilka chwil i możemy cieszyć się gładką, miłą i miękką cerą. Towarzyszy temu efekt rozjaśnienia, który ja osobiście bardzo lubię. Skóra po nim nie jest zaczerwieniona ani podrażniona. 


Produkt dobrze oczyszcza twarz z zanieczyszczeń. Zauważalne jest lekkie odblokowanie porów i oczyszczenie ich, a także zwężenie rozszerzonych porów. Skóra po zabiegu jest delikatna i aksamitna w dotyku. Po dłuższym używaniu koloryt jest jakby delikatnie wyrównany. 


Maseczka-peeling nie wysusza skóry, nie przeciąża jej, nie zapycha. Podoba mi się, że matowi cerę i pomaga okiełznać błyszczenie. Po użyciu skóra jest elastyczna i wygląda zdrowo.

Komentarze

  1. Ciekawie wygląda ta konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że się sprawdził i daje efekt rozświetlenia który lubisz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go nie znam, ale jednak wolę enzymatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwasy ostatnio dobrze działają na moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Że niby moja skóra gorzej się regeneruje? Znaczy starzeję się już? Na szczęście nie czuję tego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peelingi i maski to to co lubię najbardziej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mojej znajomej bylby idealny!

    OdpowiedzUsuń
  8. To by mi się przydało.
    Podoba mi się sam peeling, ma ładny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peeling błotny to zdecydowanie produkt nie dla mnie. Dlatego tym razem pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do siebie - do zgarnięcia kawaiibox

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama teraz szukam jakiegoś dobrego peelingu :) Z tej firmy miałam kiedyś żel do mycia i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak sprawdziłby się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie miałam przyjemności go wypróbować, ale po twojej recenzji lece go zakupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam i świetnie się u mnie sprawdzał ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: