Recenzja: Naszyjniki Lolita Accessories na każdą okazję.


Prawie po Świętach dlatego dziś krótko o naszyjnikach Lolita Acceseries, które towarzyszyły mi w te świąteczne dni :)

Srebrny z cyrkoniami:

Ładny, elegancki, a zarazem skromny łańcuszek. Obsadzony cyrkoniami prezentuje się ślicznie, szczególnie do czarnej sukienki. Nie wygląda na sztuczną biżuterię. Śliczny, naturalny jak z prawdziwego srebra.


Naszyjnik nie czernieje. Jest solidnie wykonany. Cyrkonie nie wypadają, wszystko się trzyma jak należy :)


Gruby złoty łańcuszek:

Najpierw myślałam, że łańcuszek jest poplątany. Po chwili jednak zauważyłam, ozdobny dół to jakby dwa złączone ze sobą łańcuszki. Ten jest odrobinę grubszy niż reszta.


Z tym łańcuszkiem również się nic nie dzieje- nie czernieje. Jest na tyle mocny, że się nie zrywa.

Komentarze

  1. Srebrny jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat nie w moim guście, ale są ładne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłaś zaprezentować je na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię takiego typu z cyrkoniami :) ten drugi bardzo ładny
    ja niestety kupiłam segemtnowe pierścionki w Cropie i owszem cały dzisiejszy dzień wzbudzały uwagę (nawet teściowej:P) ale teraz jak wróciłam to nie mogę sie domyć takie mam czarne palce a złoty blask biżuterii zmienił się na różwy :)0

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba. Zdecydowanie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny szczególnie ten srebrny

    OdpowiedzUsuń
  7. Srebrny mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, lubię taką subtelną biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo tego, że za złotem nie przepadam, to jednak złoty podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik srebrny z cyrkoniami bardzo mi się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Imitujący srebrny z cyrkoniami jest cudowny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: