Rozdanie z FloraQueen :) Wybierz 1 z 3 bukietów i spraw prezent sobie lub bliskiej osobie :)

źródło zdjęć: FloraQueen

Zbliżają się Święta, a może by tak wysłać komuś piękny bukiet świeżych kwiatów prosto pod drzwi? Albo sprawić radość samemu sobie? Tak! Dlatego razem z FloraQueen organizujemy rozdanie, w którym do wygrania będzie jeden z trzech bukietów, który wybiera zwycięzca.
Rozdanie trwa od dzisiaj do 19.12.15. 20 grudnia zostanie ogłoszony zwycięzca, tak aby do 24 grudnia kwiaty zostały dostarczone.

Co zrobić, aby wziąć udział w losowaniu?
Warunkiem koniecznym jest polubienie fanpage FloraQueen.
Dodatkowy los można zdobyć za obserwację mojego bloga oraz dodanie baneru (udostępnienie lub wstawienie na bloga).

Wzór zgłoszenia:
 Lubię fanpage FloraQueen jako: (imię i 3 pierwsze litery nazwiska) - 1 los
Obserwuję bloga jako: - 1 los
Baner/udostępnienie: tak/nie (link) - 1 los
Przeczytałem i akceptuję regulamin.
Adres e-mail:

Banner:

Regulamin:
1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga http://testujeiopiniuje.blogspot.com, a sponsorem nagród: http://www.floraqueen.pl/
2. Zgłoszenia przyjmuję od 04..12.2015 do 19.12.2015 do godziny 23:59.
3. Zgłoszenia przyjmuję tylko w komentarzu pod tym wpisem
4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od jego zakończenia.
5. Od ogłoszenia wyników czekam 2 dni na dane od zwycięzcy. Po upływie tego czasu losuję następną osobę.
6. Koszty wysyłki pokrywa fundator.
7. Wysyłka przez organizatora tylko na terenie Polski.
8. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz 27 z późniejszymi zmianami.
9. Zastrzegam sobie prawo do możliwości zmiany regulaminu.
10. Kwiaty są nowe i świeże.
11. Wszystkie odpowiedzi w zgłoszeniach będą weryfikowane.

Powodzenia :)

Komentarze

  1. Lubię fanpage FloraQueen jako: Syla Sad. - 1 los
    Obserwuję bloga jako: Syla - 1 los
    Baner/udostępnienie: tak http://lakieromaniasyli.blogspot.com/ - 1 los
    Przeczytałem i akceptuję regulamin. - tak
    Adres e-mail: nairda29@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię fanpage FloraQueen jako: karo lina
    Obserwuję bloga jako: - karolina natanek
    Baner/udostępnienie: tak https://plus.google.com/106578570807365024974/posts/RSYQt7T2CuL
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.tak
    Adres e-mail:karolinamunnich@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dla wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wezmę potem udział, bukieciki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię fanpage FloraQueen jako: (Klaudia Cee)
    Obserwuję bloga jako: Klaudia Cebula
    Baner/udostępnienie: tak https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/949385531806305
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.
    Adres e-mail: klaudiaannacebula@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rozdanie :) Później wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne te bukieciki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię fanpage FloraQueen jako: Sylwia Jam
    Obserwuję bloga jako: - xtina120
    Baner/udostępnienie: nie
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.
    Adres e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię fanpage FloraQueen jako: Aleksandra Fla
    Obserwuję bloga jako: Souvenirmaniac
    Baner/udostępnienie: tak -> http://souvenirmaniac.blogspot.com/
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.
    Adres e-mail: a.flusz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię fanpage FloraQueen jako:Sylwia Kuz
    Obserwuję bloga jako: - Sylwia testuje i radzi
    Baner/udostępnienie: tak (link) https://www.facebook.com/sylwia.kuziola81/posts/1115310325175917?pnref=story
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.
    Adres e-mail: sybilladaropa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię fanpage FloraQueen jako: Rozalia Drożdżyńska
    Obserwuję bloga jako: Rozalia59
    Baner/udostępnienie: nie
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.
    Adres e-mail: rozalia59@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię fanpage FloraQueen jako :Kamil Sitek
    Obserwuje bloga jako :kamil Sitek
    Baner udostępniłem na fb https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=183296832022039&id=100010251700053
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.
    Adres e-mail : kamil840601@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

  13. Lubię fanpage FloraQueen jako: Sabi Si
    Obserwuję bloga jako: - Sabi S.
    Baner: tak isthemagichereforever.blogspot.com/
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.
    Adres e-mail:isthemagic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  14. Lubię fanpage FloraQueen jako: Bernadetta Bom
    Obserwuję bloga jako: -Jasmine Vise
    Baner/udostępnienie: nie
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.
    Adres e-mail:bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię fanpage FloraQueen jako: Beata Zamiara
    Obserwuję bloga jako: - R5er :*
    Baner/udostępnienie: nie
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.
    Adres e-mail: Christina@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię fanpage FloraQueen jako: Aleksandra Wło
    Obserwuję bloga jako: - ALeksandra Włoch
    Baner/udostępnienie: nie
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.
    Adres e-mail: a.wloch94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię fanpage FloraQueen jako: Sabina Matusik
    Obserwuję bloga jako: - Sabina eM
    Baner/udostępnienie: tak http://123binka.blogspot.com/p/rozdania.html
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.
    Adres e-mail: sabinkaemm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię fanpage FloraQueen jako: Mat Wer albo Hanka.Jola
    Obserwuję bloga jako: - Mat Wer
    Baner/udostępnienie: tak- https://plus.google.com/110480967996239445705/posts/7WzWNTr8hHP
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.
    Adres e-mail: hanka.jola@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię fanpage FloraQueen jako: Elżbieta Świ
    Obserwuję bloga jako: lizzie
    Baner/udostępnienie: tak https://plus.google.com/u/0/110161858995124070049/posts/NRSPQiz7hu1
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.
    Adres e-mail:

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię fanpage FloraQueen jako: Elżbieta Świ
    Obserwuję bloga jako: lizzie
    Baner/udostępnienie: tak https://plus.google.com/u/0/110161858995124070049/posts/NRSPQiz7hu1
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.
    Adres e-mail: lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię fanpage jako: Iwona Mat
    Obserwuję bloga: Iwona Matelska
    Baner/udostępnienie: nie
    Przeczytałam i akceptuję regulamin
    iwaaa91@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię fanpage FloraQueen jako: Dominika Pol...
    Obserwuję bloga jako: - No oczywiście ZEBRA :]
    Baner/udostępnienie: tak www.zebratestuje.blogspot.com
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.tak
    Adres e-mail:zebratestuje@gmail.com


    Jak mi się poszczęści będę prze szczęśliwa!!! :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię fanpage FloraQueen jako: Asia Hor

    Obserwuję bloga jako: - Joanna Horodek

    Baner/udostępnienie: Nie

    Przeczytałem i akceptuję regulamin.

    Adres e-mail:asiek07095@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

  24. Lubię fanpage FloraQueen jako: (Marta Opu
    Obserwuję bloga jako: martul
    udostępnienie: tak https://www.facebook.com/marta.opulska/posts/1067067946660337?pnref=story
    Przeczytałem i akceptuję regulamin.
    Adres e-mail:martul@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię fanpage FloraQueen jako: Krystyna H
    Obserwuję bloga jako: r.helt
    Udostępnienie: nie
    Przeczytałam i obserwuję regulamin
    e-mail: r.helt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: