Recenzja: Naszyjnik opisujący wielką rodzinną miłość- Shipgratis


Co lubi każda kobieta? Błyskotki! Zapraszam na recenzję naszyjnika od Shipgratis ;)

Kilka słów od producenta: Księżycowy wisiorek jest eleganckim dodatkiem który opisze waszą rodzinną miłość. Na księżycu jest napis "Kocham Cię aż na księżyc i z powrotem". Naszyjnik może być świetnym prezentem dla bliskiej osoby.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Wisiorek jest oryginalny i inny niż wszystkie inne. Łańcuszek jest solidny i mocny. Nie zerwał mi się jeszcze. Wisiorek to księżyc z napisem "Kocham Cię aż na księżyc i z powrotem". Na serduszku mamy natomiast wypisaną osobę. Do wyboru mamy nie tylko mamę, ale i tatę, siostrę, brata, babcię, ciocię, dziadka, wujka, syna lub córkę. 


Ja wybrałam wersję "mama". Naszyjnik fajnie się prezentuje i jest nietuzinkowy. Posiada piękny głęboki połysk co sprawia że każdy się nim zainteresuje. Jest lekki więc nosi się go wygodnie i nic nie uwiera.


Łańcuszek ma długość 61,8 + 4 cm- te 4 cm są regulowane. Rozmiar księżyca to 3 x 2,6 cm, a serduszka 2,4 x 2 cm. Nie jest więc malutki. Jest wyraźny i rzuca się w oczy.


Noszę go dzień w dzień i nie zauważyłam aby czerniał albo ścierał się. Serduszko i księżyc są takie jak na początku. Napis posiada przyjemną dla oka czcionkę. Grawer jest po prostu ładny.


Wygląda przepięknie na szyi. Pasuje do wszystkiego i możemy go nosić na co dzień. Przy okazji przypomina nam w każdej chwili o bliskiej osobie ;) Dzięki napisowi jest oryginalnym prezentem. Mimo iż to biżuteria sztuczna to nic mnie nie uczuliło. 

ShipGratis.eu

Komentarze

  1. Piękny,cudowny i nie wiem jak jeszcze to określić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, podoba mi sie, lubię takie biżu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super :) wygląda genialnie :) dobrze, że nie uczula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię naszyjników, wolę kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie też, ale czasami i naszyjnikiem się ozdobię :)

      Usuń
  6. Śliczny naszyjnik, a zarazem dobry pomysł na święta :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny-faktycznie fajny pomysł na drobny upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, naprawdę piękny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny taki symboliczny naszyjnik. Niestety ze sklepem mam niemiłe doświadczenia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik jest prześliczny i taki zupełnie inny niż wszystkie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny naszyjnik - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny naszyjnik ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny!!! Na prawdę żałuję że nie mogę takich cudów nosić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: