Recenzja: Maseczka kolagenowa z kwasem hialuronowym - Elogie Pharmacy


Dzisiaj o zastrzyku hialuronowego nawilżenia od Elogie ;)

Kilka słów od producenta: Maska kolagenowa z kwasem hialuronowym wygładza zmarszczki, chroni przed działaniem wolnych rodników i przyspiesza regenerację skóry. Dzięki zawartości kwasu hialuronowego, skóra staje się sprężysta, odżywiona oraz dogłębnie nawilżona.
Maska kolagenowa jest luksusowym kosmetykiem redukującym objawy starzenia się skóry, przeznaczonym dla każdego typu cery na dzień i na noc.
Zawiera silnie skoncentrowane składniki najnowszej generacji.
Działa kompleksowo zapewniając:
  • Efekt świeżości
  • Radykalną poprawę wyglądu skóry twarzy
  • Niweluje zmęczenie
  • Przeciwdziała starzeniu
  • Rozjaśnia przebarwienia
  • Ujędrnia nawilża regeneruje
Unikalna formuła maski ułatwia wchłanianie składników odżywczych.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Opakowanie jak zawsze luksusowe. Czarne z najważniejszymi informacjami z tyłu. W środku znajdziemy buteleczki z maską. Buteleczka otwiera się bez problemu, a maseczkę wyciśniemy do końca.
Tak jak i poprzednie dwie maseczki- konsystencja jest średnio gęsta. Produkt jest mlecznej barwy, o pięknym zapachu perfum. Kosmetyku w ampułce jest na tyle dużo, że spokojnie wystarczyłby na dwie aplikacje.


Po zastosowaniu wystarczy kilka minut, aby cała maseczka wchłonęła się do matu. Nie pozostawia po sobie tłustej, lepkiej czy nieprzyjemnej warstwy. 
Nawilżenie można wyczuć od razu po nałożeniu i wchłonięciu. Wyczuwalne jest jak maseczka wnika w głębsze warstwy skóry. Po takim zabiegu maseczką skóra nie traci wody przed kilka dni spokojnie. Skóra od razu wygląda ładniej, zdrowiej i nabiera zdrowego blasku. W dotyku skóra jest aksamitnie gładka i mięciutka.


Maseczkę z kwasem hialuronowym charakteryzuje przede wszystkim to, że liftinguje skórę i spłyca wizualnie drobne zmarszczki. Zapewne, aby efekty były trwałe, należałoby używać ich regularnie. Efekty jednak widać gołym okiem. Z tego względu maseczka byłaby świetna jako "koło ratunkowe". Nie można także odmówić kosmetykowi działania uelastyczniającego.


Maseczka kolagenowa z kwasem hialuronowym ładnie regeneruje szorstką skórę i łagodzi podrażnienia. Wydaje mi się również, że wspomaga gojenie się "niespodzianek"- szybciej schodzą.
Aplikacja maseczki zapewnia nam uczucie świeżości i odprężenia skóry.

maseczki kolagenowe w ampułkach, zabiegi kolagenowe, maski

Jeżeli chcecie się przekonać na własnej skórze jak działa maseczka to zapraszam na rozdanie:

Komentarze

  1. Ja mam maseczkę kolagenową z L'biotica i czeka na swoją kolejkę - Pani w aptece bardzo zachwalała więc liczę że będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą maskę i mogę chyba już stwierdzić, że się w niej zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne opakowanie.Pierwszy raz takie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda odrobinę jak jakieś lekarstwo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne maseczki. Ostatnio zastanawiałam się jak często można je stosować,i już wiem,nie codziennie,bo po czterech dniach skóra zaczyna piec. Trzeba więc robić odstępy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwas hialuronowy jest super, fajne te malutkie buteleczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe, z chęcią bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne wydaja sie byc te kosmetyki, o tak mam ochotę i nawet nie wiedzialam ze masz rozdanie, bo taka jestem zabiegana :)
    więc lece się zgłosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tej nie testowałam

    _______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  11. Maski Elogie świetnie się u mnie sprawdził.
    Używałam ich również jako serum na dzień i noc!
    Był super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na noc najlepiej użyć, lubię jak drogocenne składniki mają czas na wchłanianie :)

      Usuń
  12. Rzeczywiście wygląda luksusowo:) Firmy nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na rozdanie się zgłosiłam, bo kuszą mnie te maseczki ewidentnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się jej przyglądnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta maseczka nie jest dla mnie ale z chęcią wypróbowałabym inne maseczki tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skóra potrzebuje nawilżenia to jest dla Ciebie :)

      Usuń
  16. Testuję również te maseczki i fajnie się u mnie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  17. Działanie fajne, czytałam już kilka razy o tym produkcie i mam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne jest to dozowanie, lepsze niż zwykła saszetka, bynajmniej tak wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba jednak muszę zgłosić się do rozdania :)
    Ciekawi mnie ta maseczka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: