Recenzja: Balsam do stóp ból opuchlizna obrzęki- BingoSpa


Macie czasami problem z bólem stóp kiedy biegacie cały dzień po mieście? Ja miewam ostatnio często, dlatego też ten balsam trafił do mnie do testowania. Przy okazji babcia sprawdziła go na opuchliznach. Jak się sprawdził balsam BingoSpa?

Kilka słów od producenta: Opuchnięte stopy to poważny problem, który może dotknąć każdego z nas. Nasze nogi przez cały czas ciężko pracują, a z czasem pojawiają się na nich obrzęki i opuchlizna. Szczególnie gdy pracujemy przez długi czas w pozycji siedzącej lub stojącej bez zmiany pozycji. Spowalnia się wtedy krążenie krwi, a w nogach powstaje uczucie ciężkości. Balsam do stóp BingoSpa ze skłonnościami do opuchlizny i obrzęków zawiera  octowinian glinu (Aluminii acetotartras), olejek miętowy, wosk pszczeli i wazelinę. 


Octowinian glinu skuteczny i powszechnie stosowany w preparatach leczniczych - działa ściągająco na skórę. Ponadto wykazuje właściwości przeciwbólowe w pobliżu powstałego w wyniku urazu stanu zapalnego. Dodatkowo rozpulchnia naskórek, ogranicza obrzęk tkanek oraz łagodząco oddziałuje na symptomy odczynu zapalnego.
Olejek miętowy - daje uczucie delikatnego chłodzenia i odprężenia, przyspiesza usuwanie obrzęków.
Balsam BingoSpa dzięki swojej recepturze polecany jest również przy bólu stóp i nóg.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Balsam znajduje się w wygodnej buteleczce, sporej buteleczce z pompką. Dzięki temu, że opakowanie jest przezroczyste możemy kontrolować zużycie produktu. Pompka nie zacina się, jest wygodna w użytkowaniu. Przed pierwszym użyciem musimy się trochę nawciskać aplikator, zanim pompka się zapełni, może to przez konsystencję balsamu. Lubi on pryskać.
Produkt jest gęsty, jak ubita śmietana, w odcieniu białym. W zapachu możemy wyczuć głównie delikatną miętę. Nie jest ona ani mocna, ani natrętna.


Zaraz po użyciu można wyczuć lekkie odprężenie stóp. Balsam przynosi delikatne uczucie chłodu. Ulga odczuwalna jest praktycznie już kilka sekund po rozsmarowaniu. Produkt orzeźwia nie tylko stopy. Miętowy zapach przynosi lekkie orzeźwienie zmysłowi powonienia po ciężkim dniu. Jest to miłe uprzyjemnienie aplikacji produktu po ciężkim dniu. Ból nóg zanika, a uczucie ciężkości mija. Szybko można odczuć znowu lekkość, dlatego czasami smaruje nim nogi aż do kolan.
Kosmetyk rozprowadza się bezproblemowo. Po chwili wchłania się w skórę i nie pozostawia tłustej czy lepkiej warstwy. 


Oprócz właściwości relaksujących, produkt dba również o sferę pielęgnacyjną. Nawilża stopy, nie prowadzi do wysuszenia mimo olejku miętowego w składzie. Odżywia i usuwa szorstkość, a także regeneruje naskórek i łagodzi podrażnienia. 
U mojej babci świetnie spisuje się na obrzęki. Wystarczy, że z rana nasmaruje sobie stopy, a może pożegnać obrzęk w dzień. Jeżeli jednak obrzęk pojawia się to po posmarowaniu stóp balsamem jest on mniejszy.

Komentarze

  1. Coś takiego powinno się znaleźć w każdym domu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy produkt, będę o nim pamiętała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie poznałam go w wakacje, kiedy męczyłam się ze stopami w czasie ciąży ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio czuję, że moje stopy są zmęczone. Może ten krem by mi pomógł :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo po wielu godzinach w szpilkach byłby ukojeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy produkt, muszę wypróbować :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, przydałby mi się taki produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to taki must have w każdym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję, że po 12 godzinach w restauracji byłby ukojeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię produkty BingoSpa a takiego balsamu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciągle dostaję na meila reklamy tej firmy, ale jakoś nigdy nie miałam okazji jej wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. moze sie sprawdzić, szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam go już na stronach i mógłby się u mnie sprawdzić na obrzęki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja takich problemów już nie mam, ale w ciąży to co chwilę miałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. takie produkty są mi potrzebne w lato, teraz nie mam objawów, ale jak tylko się robi ciepło na dworze, moje stopy mówią - nie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieźle sobie radzi z tą opuchlizną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny balsam.
    Kurcze muszę w końcu gdzieś znaleźć te kosmetyki BS.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: