Recenzja: Serum do rzęs LashVolution- Efekty po trzech miesiącach stosowania.


Trzy miesiące temu, dokładnie 1 września zaczęłam kurację Odżywką do rzęs LashVolution. Dzisiaj nadszedł czas na podsumowanie i pełną recenzję produktu.

Kilka słów od producenta: 

Wypróbuj rewolucyjną odżywkę LashVolution
i w krótkim czasie zyskaj uwodzicielskie rzęsy.

  •  rzęsy dłuższe o 87%, gęstsze o 80%
  •  brak skutków ubocznych wykazany przez badania
  •  nałożenie odżywki zajmuje tylko 10 sekund dziennie
  •  Twoje oczy staną się magnesem na męskie spojrzenia
  • 10 sekund dziennie wystarczy, aby osiągnąć maksymalny efekt.

    Korzystanie z LashVolution jest proste, szybkie i nie wymaga od Ciebie żadnych poświęceń. Nałożenie odżywki trwa zaledwie 10 sekund dziennie. Możesz korzystać z LashVolution nawet jeśli:
    • masz rzęsy farbowane henną, a na co dzień korzystasz z makijażu
    • Twoje rzęsy są obecnie sztucznie zagęszczone lub przedłużone
    • korzystasz z makijażu permanentnego
    • straciłaś rzęsy przez stosowanie nieodpowiednich preparatów

Moja opinia: Jak wspomniałam już wcześniej, we wpisie z pierwszymi wrażeniami, produkt przychodzi do nas pięknie zapakowany w białe pudełeczko, z dedykacją oraz wyściółką „confetti”.
Opakowanie zawiera nie tylko odżywkę, ale i małą miarkę oraz ulotkę ze wszelkimi informacjami. Dzięki temu wszystko jest jasne i klarowne. Pudełeczko jest estetyczne i czytelne.
Mała buteleczka zawiera 3 ml serum do rzęs. Została ona opatrzona logiem firmowym. Po trzech miesiącach wygląda równie dobrze, napis się nie starł, a buteleczka nie wypłowiała.


Pędzelek wykonany jest z miękkiego włosia, przez co jest delikatny. Nie podrażnia powiek, w sposób subtelny rozprowadza produkt na powiece.
Co do samej aplikacji jest ona bardzo łatwa i zajmuje tylko kilka sekund. Wystarczy zaaplikować produkt wzdłuż linii rzęs.


Po trzech miesiącach stosowania moje rzęsy widocznie zyskały na gęstości. Nie spodziewałam się aż takiego efektu :) Zaczęły delikatnie się podkręcać przy zewnętrznym kąciku oka. Łatwiej jest je podkręcić maskarą, bez użycia zalotki.


Po trzech miesiącach rzęsy się również wydłużyły. Poprzednia odżywka wspomogła moje rzęsy i najdłuższe włoski miały 9-10 mm. Teraz najdłuższe mają 12- 13 mm. Rzęsy również ściemniały, nabrały mocniejszej czerni.


Po miesiącu sporo rzęs mi wypadło. Myślę, że wiele z nich akurat kończyło swój żywot. Po 2 miesiącach od tego rzęsy znacznie się zagęściły. 
Rzęsy lewego oka, które nie wytrzymały przypadkowego zetknięcia z zapalniczką także mają się dużo lepiej. Odrosły, zagęściły się. Na obu powiekach są już takie same.


Podczas stosowania nie odczułam żadnego dyskomfortu. Obyło się bez pieczenia, łzawienia, swędzenia czy zaczerwienień.


Odżywka do rzęs LashVolution to jedna z lepszych, które miałam okazję testować. Może to dzięki dodatkowym składnikom aktywnym wspomaga rzęsy jeszcze bardziej.


Odżywkę jak najbardziej polecam :)

Muszę dodać, że odżywka do rzęs LashVolution cieszy się coraz większą popularnością i zdobywa zaufanie konsumentów. Pojawiła się niedawno w bazie opinii o lekach i kosmetykach:

Zapraszam do zapoznania się z Serum do rzęs LashVolution :)

Komentarze

  1. Świetny efekt! Piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana, teraz to masz prawdziwe długie firanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest widoczny, chętnie bym wypróbowała takie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zaczynam testować od Stycznia :) :D:D na razie kończę Bodetko lash ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no efekt super!!!
    Ja miałam też zacząć kurację ale inna odżywką i chyba zacznę dopiero 10go albo w styczniu po porodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna jest miarka do mierzenia długości - super odzywka jak widać :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega efekt.. super efekty :) ja niedawno używałam odżywki do rzęs regenerum ale nie zauważyłam żadnej róznicy..pozdrawiam/!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę! Efekty są fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! ale pięknie zgęstniały! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zaskoczona tak dużym i genialnym efektem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładne, gęste :) Efekt naprawdę widać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze mam przed sobą miesiąc testowania. Czekam na takie efekty jak u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurczę, zazdroszczę rzęs! Idealny dowód, że serum działa! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja odpadam przy tych odżywkach - moje rzęsy na nich rosną jak głupie i wypadają więc potem mam trzy rzęsy na krzyż...

    OdpowiedzUsuń
  15. o! widać różnicę

    __________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ukazała się ta odżywka to bardzo byłam ciekawa jak się sprawdzi, efekty są świetne, piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt WOW -naprawdę jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt moim zdaniem jest naprawdę widoczny, super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam pytanie, jeśli nie maluję rzęs przez dzień to czy mogę ją stosować przez dzień a nie na noc?.. jak to robi większość osób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jak najbardziej :) W nocy nie potrzemy oczu, nie jesteśmy pomalowane, mamy oczyszczoną twarz, więc pewnie dlatego takie jest zalecenie producenta. Myślę, że po przemyciu twarzy z ewentualnych zanieczyszczeń można zastosować w dzień :) Pamiętając oczywiście o tym, aby dać czas preparatowi się chłonąć porządnie :)

      Usuń
  20. Jakie mocne zagęszczenie rzęs. Super efekt.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: