Recenzja: Doctor Brew Mosaic IPA


Kto ma ochotę na perfum w piwnym wydaniu? ;)

Kilka słów od producenta: Dzisiaj nauczę Cię od nowa jak całować. W tym co robisz musi być więcej Ciebie, więcej czułości. Musisz zwilżać usta przed pierwszym dotknięciem. I robić to tak jakby przepełniało Cię pragnienie picia z moich ust i wymieniania się oddechami. Jeśli kręci Ci się w głowie, to znak, że robisz wszystko dobrze. Jeśli zamkniesz oczy, to ta chwila będzie tylko dla nas. Powąchaj mnie, to perfumy od Mosaic.


Moja opinia: Butelka z ciemnego szkła, etykieta prosta, czarna, dość tajemnicza ;) Goryczka dość wysoka, przy wysokim ekstrakcie.
Po otwarciu wyczujemy przyjemny zapach dużego koszyka owoców z bukietem kwiatów.
Kolor bursztynowy, wpadający w jasny brąz.
Piana po nalaniu do szklanki jest średniowysoka, gorzka w smaku.


Goryczka w Mosaic IPA jest dość mocno wyczuwalna. Podbija ona porządnie egzotyczny smak piwa. A propos smaku- bardzo egzotyczny lekko kwiatowy (mi osobiście podchodzi różą ;)). 
Z każdym łykiem wyczuwamy szlachetność tego trunku oraz złożony smak.


Delikatność perfumowanego zapachu i smaku łamie goryczka. Mosaic IPA jest przyjemne do pełnego delektowania się. Sama goryczka jest swoiście gorzka. Jest jedyna w swoim rodzaju. To czysta kompozycja egzotyczności kwiatowej z lekką słodyczą.

Dr Brew

Komentarze

  1. opis producenta jest najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatowe piwo, brzmi świetnie:) Ale Ty kusisz tym piwkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie inne niż dotychczas przeze mnie pite :)

      Usuń
  3. nie przepadam za piwem przez jego gorycz, więc chyba by mi nie smakowało :P

    OdpowiedzUsuń
  4. opis od producenta najlepszy xD udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za piwem, chyba że trafi sie jakieś ekstra :) To wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi hi opis producenta wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przekonałaś mnie i Ty i producent opisem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Producent jest bardzo pomysłowy, jeśli chodzi o opis. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. te piwa mi bardzo posmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaskoczyłaś mnie smakiem tego piwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę mi nie robić smaka na piwko i inne alkohole :p

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę go spróbować, skoro producent tak zachęca ;d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: